מפקד מחוז צפון במשטרה העניק אות לזק”א צפון

מפקד מחוז צפון במשטרה העניק אות הוקרה והערכה למתנדבי זק״א צפון. את האות קיבל בשם המתנדבים רב המחוז הצפוני הרב אנשיל פרידמן.
בטקס רב רושם שהתקיים במטה במחוז הצפוני של משטרת ישראל בנצרת העניק ממ”ז צפון ניצב שמעון לביא תעודת הוקרה והערכה למתנדבי זק״א צפון על פעילותם הרבה במחוז הצפוני למען הצלת חיים וכבוד המת.  במעמד המרגש העניק הממ״ז את התעודה לידי מפקד זק״א צפון ורב משטרת מחוז חוף וצפון הרב אנשל פרידמן.
ממ”ז צפון ניצב שמעון לביא: ״אני מכיר מקרוב את הפעילות הקודש של מתנדבי זק״א, לצערי אני פוגש אותם באירועים הקשים בפרט בשנה האחרונה, ראיתי את המלאכים פועלים במסירות רבה בזירות כל כך קשות, עבודה שאף אחד אחר לא מסוגל ולא רוצה לעשות, מתנדבי זק”א עושים את זה ברוח ומוטיבציה מכל הלב, תודתי והערכתי הרבי נתונה בשם משטרת ישראל למתנדבים ובפרט למפקד הרב אנשל פרידמן והקמב״צ חזקי פרקש שעומדים על משמר כבוד המת ועושים עבודה נאמנה, חסד של אמת יחד עם מאות המתנדבים למען עם ישראל. אני מאחל שניפגש רק בטקסים ובשמחות”.
הרב אנשל פרידמן מפקד זק״א צפון ורב משטרת ישראל במחוז צפון וחוף, הודה לממ”ז על ההערכה בשם המתנדבים הפועלים בשגרה ובפרט במקרי חירום,
מתנדבי זק״א אכן ראויים ביותר לקבל את אות ההוקרה על פעילות הענפה בהתנדבותם בהצלת חיים וכבוד המת, המתנדבים פועלים יחד עם השוטרים המסורים בזירות הכי קשות במקצועיות ובמסירות, בפרט בשנה האחרונה מתנדבי זק״א במחוז צפון טיפלו באסונות קשים מאוד ונלחמו למען הצלת חיים וכבוד המת.  אנו מתפללים להקב״ה מי שאמר לעולמו די יאמר לצרותינו די”.
מרחבי האתר
חדשות חיפה

ראש העיר: איש לא דיבר איתנו – היינו צריכים להמציא עצמנו

בהתייחסותו ללילה האחרון, אמר ראש העיר יונה יהב כי איש לא דיבר, וכי העירייה הייתה צריכה להמציא עצמה מחדש. “עבדנו כל הלילה זה מה שנכפה עלינו”. עוד אמר: “אין לנו זמן ויכולת להמשיך מלחמה בהיקפים כאלו”.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן