הסעת תלמידים. תמונת אילוסטרציה. צילום: לדעת

מאבק בית הספר הממ”ד צלח – העירייה תממן הסעות

הורי התלמידים בבית הספר הדתי 'מוריה ברקאי' הפגינו ומאבקם צלח. העירייה הודיעה כי תממן זמנית את מערך ההיסעים. בעקבות הצלחתם מקווים גם חב"ד שיקבלו יחס דומה.

אחרי מאבק של מספר שבועות, צלח מאבקם של בית הספר מוריה ברקאי, והעירייה תממן זמנית היסעים לתלמידי בית הספר.

ההחלטה התקבלה בעקבות פנייתה של ראש העיר קליש למשרד החינוך, וסוכם כי בשבועות הקרובים תבדק זכאותם של תלמידי בית הספר ״מוריה ברקאי״ לתקצוב היסעים בוועדה העליונה של משרד החינוך.

עד שתתקבל הכרעה בנושא, עיריית חיפה תממן את ההיסעים באופן זמני בלבד. לאחר החלטת הוועדה, תפעל העירייה על פי הנוהל המקובל על ידי משרד החינוך.

בנוסף, פנתה ראש העיר למשרד התחבורה וביקשה לתגבר את קווי האוטובוסים לבית הספר, הנדרשים לכלל תושבי העיר ולתלמידים בפרט.

במקביל, הורתה ראש העיר לגורמי העירייה השונים לבחון את ההיבטים הבטיחותיים בכל הקשור לכניסתם ויציאתם של הילדים מבית הספר: אנשי הביטחון והפיקוח שנמצאים מדי יום בשטח, מתכנני התחבורה שבוחנים את מיקום תחנת האוטובוס והעתקתו והיחידה לבטיחות בדרכים שפועלת עם הצוותים החינוכיים.

כאן המקום לציין כי במשך שנים ארוכות נאבקים הורים מתלמוד תורה חב”ד לצד בית ספר לבנות חב”ד שבקריית שמואל, בדרישה לממן כבעבר הרחוק את ההיסעים שנופלים נטל על ההורים, אולם למרות המאבק פתרון לא ניתן עד כה. חסידי חב”ד מחיפה אומרים היום (שני) כי הם מקווים שמאבקם של האחרים יועיל גם להם, ובאם לא יינתן פתרון דומה עבור התלמידים, הם ישקלו פנייה לערכאות משפטיות.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן