השר הנדל מאחורי הדלפק מול לקוח חרדי.

שר התקשורת הגיע לביקור פתע בסניף הדואר בהדר

שר התקשורת יועז הנדל קיים היום ביקור עבודה בחיפה, במהלכו נפגש עם ראש העיר. לאחר מכן יצא לביקור פתע בסניף דואר כפי שנוהג לעשות, והוא בחר בסניף המשרת את הציבור החרדי בהדר.

שר התקשורת יועז הנדל הגיע היום (שלישי) לחיפה ונפגש עם ראש העיר. בהמשך קיים ביקור פתע בסניף הדואר ‘נחלה’ שבהדר, כשהוא מבקש להתרשם מעבודת הסניף. במהלך ביקורו נפגש עם לקוחות ושמע את התנגדותם לסגירת הסניף.

את הביקור פתח השר הנדל בעירייה, שם קיים פגישת עבודה עם ראש העיר ד”ר עינת קליש. השר קיבל סקירה על הנעשה בעיר במספר תחומים ובראשם נושא ההתחדשות העירונית שמובילה ראש העיר. השניים סיכמו שבמסגרת שיקום השכונות, ישודרגו גם התשתיות העירוניות שיהפכו לחכמות ומתקדמות. השניים סיכמו על הקמת צוות עבודה משותף שיפעל לשידרוגי התשתיות בעיר והפיכת חיפה לעיר חכמה. הצוות יכלול בין היתר נציגים של התאגידים העירוניים: מי כרמל, יפה נוף והחברה הכלכלית.

במהלך הפגישה העלתה ראש העיר את הנושא שמציק באחרונה לרבים מתושבי העיר, לאחר שהוברר להם כי יסגרו סניפי דואר ברחבי חיפה, כחלק מרפורמה כללית והתייעלות שעובר הדואר. ראש העיר ביקשה את התערבות השר בנושא.

השר וראש העיר סיכמו על הובלת מודל לשיתוף פעולה בין משרד התקשורת, דואר ישראל ועיריית חיפה ולפיו בשכונות מסויימות תימצא הדרך לספק את שירותי הדואר הנדרשים. במידה והמודל יצליח, הוא יועתק לערים נוספות בארץ.

השר הנדל עדכן את ראש העיר בתמונת המצב של פריסת הסיבים בעיר – מתוך 128 אלף משקי בית בעיר 68 אלף כבר מונגשים לסיבים על ידי חברה אחת או יותר.

הנדל אמר כי הוא מברך את ראש העיר ואת העיר חיפה על כך שהמהפכה הגיעה גם אליהם. “בחודשים האחרונים בבת אחת העיר מחוברת לסיבים – קצב גבוה מאוד. הסיבים הם המפתח לצמיחה כלכלית, להבאה של משפחות צעירות, תעסוקה איכותית, חינוך ובריאות ברמה גבוה״.

ראש העיר קליש אמרה כי היא מודה לשר הנדל על הביקור ועל ההחלטות החשובות שהתקבלו בפגישה. “אלו החלטות שיקדמו בצורה משמעותית את התשתיות העירוניות. גם בנושא סניפי הדואר אנחנו נפעל בשיתוף פעולה ומתוך הבנת המצוקה של תושבים רבים בעיר והצורך להם בסניף דואר נגיש וקרוב למקום מגוריהם”.

עם סיום ביקורו בעירייה יצא הנדל לביקור פתע בסניף ‘נחלה’ שברחוב הרצל, סניף שמשרת לא מעט תושבים חרדים ושלאחרונה דובר על סגירתו בקרוב והעברת השירות לתושבים אל רחוב הנביאים. עם הגעתו לסניף ביקש הנדל לשוחח עם העובדים וכן עם הלקוחות שהיו במקום. שר התקשורת שמע דעה אחידה על הצורך בהשארתו של הסניף, וסיפר כי זה עתה יצא מפגישה עם ראש העיר ודובר בנושא, כשהתקבלה החלטה משותפת לבדוק את הנושא.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן