מאות בהלוויית רב קהילת גור הרה”ג ישראל דוד רוסט זצ”ל

מאות מתושבי חיפה השתתפו לפני שעה קלה בהלווייתו של רב קהילת חסידי גור, הרה"ג ישראל דוד רוסט זצ"ל, שנפטר הלילה.

מאות מתושבי חיפה השתתפו לפני שעה קלה בהלווייתו של רב קהילת חסידי גור, הרה”ג ישראל דוד רוסט זצ”ל, שנפטר הלילה והשיב נשמתו לבורא כשהוא בן 92.

הרב רוסט זצ”ל, הנהיג את קהילת גור במשך כ-50 שנה והיה אהוב על הכלל. כמו”צ הוא פסק לכלל קהילת חיפה החרדית שהיו מגיעים ליטול ממנו תשובה והלכה.

הוא נולדת ב-א’ טבת בשנת תר”צ, ועלה לישראל עם משפחתו חמש שנים מאוחר יותר. את לימודיו עשה בישיבת ‘שפת אמת’ בירושלים, והיה מקושר מאוד לאדמו”ר מגור זצוקל”ה.

בשנת תשי”ז נישא לרעייתו ולאחר שנים שבהן לא זכה לפרי בטן הוא התאלמן ונישא בזיווג שני. האדמו”ר ‘הבית ישראל’ זצוקל”ה, שלח אותו לשמש כרב קהילת חיפה.

מיטתו הוצבה הבוקר במרכז ביהמ”ד גור ברחוב ארלוזרוב, משם החלה ההלוויה בשעה 10, כשהוקראה צוואתו שלא להספיד אותו. משם המשיכה המיטה לכיוון רחוב גאולה שם נאמר קדיש, והיא עושה כעת דרכה לירושלים, כשמסע הלוויה משם יחל בבית הלוויות שמגר, יעבור דרך ביהמ”ד הגדול של חסידי גור ברחוב ירמיהו ומשם להר הזיתים שם ייטמן.

מרחבי האתר
חדשות חיפה

ערב התעלות לבחורי הישיבות לרגל ימי בין הזמנים

ערב התעלות לבחורי הישיבות לרגל ימי בין הזמנים, נערך באולמי ‘תפארת ישראל’ ביום חמישי האחרון, בהשתתפות הרב ישראל ליוש שליט”א שענה על שאלות תלמידי הישיבות העומדות על הפרק.הרעב אורן ע”י ארגון ‘איגוד בני הישיבות – הדר’.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן