רואים עולם. צילום: 970

ירדתי לקנות משקפים ויצאתי עם כתבה ביד

ירדתי לקנות משקפים לילד ב'רואים עולם' שברחוב מיכאל, וחזרתי גם עם משקפים וגם עם כתבה שמטרתה לעזור לציבור. אז נצלו את השבוע הקרוב אם אתם בעלי משקפים או עדשות.

מי שחלף בשבועיים האחרונים ברחוב מיכאל, קשה היה לו שלא לשים לב לשלט הגדול של ‘רואים עולם’. האופטיקה המצליחה של חיפה החרדית שנפתחה בחנות סטנדרטית, גדלה בצורה משמעותית ומתברר כי הגודל זה רק אחד הדברים הטובים שקרה לחנות.

אז רגע לפני שמסתיימת השנה הלועזית, החלטתי לגשת עם הילד כדי לנצל את הזכאות מקופת החולים, ולרכוש עבורו משקפיים. אולי המילה ‘לרכוש’ ו’לקנות’ היא לא ממש מדויקת, שכן ניתן לקבל בחינם (במקרה שלנו הוספתי 50 שקלים לשדרוג משקפים יפות יותר).

אגב, אם בעבר הייתי עושה זאת בחנויות השונות בחיפה, הנה למדתי שהמגוון הרחב, הטיב של המוצר והשירות האדיב כמו גם המחיר המעולה הם סיבה מספיק טובה בשביל להיכנס לחנות של מישהו משלנו, בפרט אחרי שראיתי את חדר הבדיקות מאובזר במיטב הציוד המתקדם כאילו ובאתי לרופא עיניים  במרפאה מקצועית. בנוסף גיליתי כי מי שמבצע את הבדיקת עיניים הוא אחד האופטומטריסטים המומחים והוותיקים ביותר שיש באזור חיפה בנוסף לעוד אופטומטריסטית מומחית לעדשות מגע.

כאמור, עוד טרם נכנסתי לחנות ראיתי את השלט הגדול שמתפרס על החנות וגם על זו שליד. לרגע לא הבנתי מדוע, אולם זה לקח כמה שניות, ומהר מאוד גיליתי את ההרחבה שעשתה החנות.

כך בשקט בשקט התווסף לו החלק הנוסף של החנות, כזה שנותן תחושה אחרת. הסטייל והסגנון, שידרו יוקרה. הכורסאות במרכז החנות נתנו השראה יוצאת מן הכלל של פאר והדר מסביב והכל נותן תחושה של איזו חנות בקניון מפואר בחו”ל. שאלתי את המוכרים בחנות מה הייחודיות ומה קרה והם הסבירו שזו המחלקה עבור הציבור המבוגר שמגיע לחנות ורוצה לקבל שירות ומבחר בלי עומס רב של ילדים שיש ברוב הזמן.

התחלתי לשאול שאלות שונות שעניינו אותי, והחלטתי לשתף אותם כאן איתכם. מתברר שאת ההחלטה להקים את המחלקה החדשה קיבל הבעלים של החנות, אחרי שראה את העומס שיש בחנותו כשקהל אנ”ש הולך ומתרחב וכך גם הביקוש למשקפיים. לא אחת משפחות היו מגיעות, לרכוש משקפים לילדים כיחד עימם תינוקות בעגלה, ובצד עומד לו חתן שמחפש לבחור משקפים ליום חתונתו. הניגודיות הזו היא שהביאה את בעל הבית לקבל החלטה שלצד החנות הרגילה צריך להקים גם מתחם למבוגרים בלבד, כזה שמביא שפע של סגנונות, ומותגים מיוחדים, ועדיין להישאר עם המוטו של החנות של המחירים הסבירים והלא יקרים.

ההחלטה הזו מסתבר הוכיחה את עצמה. שכן רק בשבועיים האחרונים עלה קצב הגידול של הלקוחות בשיעור ניכר. אז האם קניתי משקפיים גם לעצמי אתם שואלים? התשובה היא כן. אמנם הם ידועים כמומחים למולטיפוקל, ואני ברוך השם לא בין הלקוחות האלו, אבל גם למשקפיים קלאסיות כמוני הם נותנים איכות ושירות עם כל הלב והנשמה.

עכשיו עצה קטנה: נותר שבוע למימוש הזכאות של קופות החולים לשנת 2021, אז אם עדיין לא ניצלתם, גשו לחנות ‘רואים עולם’ ברחוב מיכאל, כנסו לשם ויאירו עיניכם.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן