ההצבעה בתום הדיון הארוך. צילום: מתוך פייסבוק עיריית חיפה

אחרי 5 שעות של דיון המועצה לא אישרה את התקציב

בתום 5 שעות של דיונים שבסיומן הצבעה על התקציב, מועצת העיר לא אישרה את הצעת התקציב. 19 חברי מועצה התנגדו לתקציב, שמונה בלבד תמכו בהם ארבעת החרדים.

בתום 5 שעות של דיונים שבסיומן הצבעה על התקציב, מועצת העיר לא אישרה את הצעת התקציב. 19 חברי מועצה התנגדו לתקציב, שמונה בלבד תמכו בהם ראש העיר קליש, סגנה צוק, סיגל ציוני וניר שובר, כשאליהם הצטרפו חברי המועצה החרדים: אלפר, קפלן, בליטנטל ואוזן.

ראש העיר סיכמה את הדיון כשאמרה כי נעשה רישום מדוייק על כל הנושאים שעלו וכי כל הדברים שקשורות לתקציב, יקבלו מענה מסודר.

“אני החלטתי לקרוא לכל חברי המועצה לשיחה כמה ימים אחרי שהבתני שהאופוזיציה לא מדברת כמקשה אחת, מיד אחרי שלא אושר התקציב הקודם, זימנו את האופוזיציה והייתה פגישה חשובה עם סופי ושרית”.

“אתם אינכם כולכם מתואמים ולכן היה לי חשוב לדבר עם כל אחת ואחד מכם, אמרתי שאני מביאה את המידע שיש לי, ורוצה להקשיב לכל אחד בנפרד. אני אזמן את כולכם שוב לפגישות נוספות, כי לא הבנתי מכל השיח היום מה אתם רוצים לראות בתקציב ואלו שינויים. לא הבנתי אלו שינויים אתם רוצים לערוך בתקציב”.

“אני מבינה שיש עשרות נושאים שהם לא בסדר. אני לא מבינה איזה תקציב אתם כן רוצים לראות. אני חושבת שאם הייתם יושבים רשימה מסודרת של הסעיפים שלדעתכם גבוהים מידי או נמוכים מידי, אז אפשר היה להתחיל לדבר על בנייה של תקציב מחודש, מכיוון שלא ראיתי זאת, ורק שמעתי כאן נאומים, אז אנחנו צריכים לדבר תכלס’ על התקציבים עצמם. הטווח של התמרון בתקציב הוא נמוך מאוד”.

ראש העיר שבה והבהירה כי בכוונתה לזמן שוב את כולם כדי להבין תכלס’ מה אתם רוצים להטמיע ולשנות בתוך התקציב ונעשה זאת ככל שיידרש עד שנגיע למצב שיש תקציב.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן