צילום: אריאל אוחנה

קרוב ל-2000 איש בהילולת הבבא סאלי בחיפה

מעל 1800 איש הגיעו לחגוג השבוע את הילולת הבבא סאלי המרכזית של חיפה באולמי "קאלה" בארגון המחלקה למורשת מן המזרח.

מעל 1800 איש הגיעו לחגוג השבוע את הילולת הבבא סאלי המרכזית של חיפה באולמי “קאלה” בארגון המחלקה למורשת מן המזרח בראשות מחזיק התיק וחבר מועצת העיר, אורי אוזן.

הערב התקיים ברב פאר והדר בנוכחות כל רבני העיר חיפה בסימן האחדות. במת המזרח של רבני העיר הייתה המפוארת בהיסטוריה של העיר חיפה.

אלפי החוגגים שהגיעו עטו על הכרטיסים של הערב שכבר שבוע לפני האירוע אזלו כל הכרטיסים. תושבי חיפה נהנו מתזמורת אנדלוסית בניצוחם של ארבעת הפייטנים המובילים בעולם הפיוט המרוקאי משה לוק, שמעון סיבוני, משה דוואק וחי אלגרסי.

אורח הכבוד היה יו”ר תנועת ש”ס העולמית ח”כ אריה דרעי שהודה לראש העיר ד”ר עינת קליש רותם על שיתוף הפעולה עם נציג התנועה מקומי אורי אוזן.

ראש העיר שלחה את ברכתה לאירוע : “אני שמחה על הקמת המחלקה למורשת מן המזרח לראשונה בחיפה בשיתוף עם האחד והיחיד שעושה ודוחף למען הציבור חבר המועצה אורי אוזן – איש ציבור נדיר. הייתי בכמה אירועים שעשתה המחלקה וראיתי את הצמאון והשמחה שלכם באירועים אלה. אירועים מושקעים ומקצועיים והתרחב לי לב”.

הערב נמשך עד חצות לילה בשמחה גדולה תוך שמירה והקפדה על כללי הבריאות של התו הירוק ואבטחה כבדה לשמירה על בטחונם של המשתתפים. אורי אוזן נשא דברי תורה ואמר: “חיפה כבר לא אדומה-חיפה לובשת היום צורה של עיר עם סממנים יהודיים כמו שכל עיר בישראל צריכה ליהיות-אל תתפלאו שזה קורה – זה צריך להיות ככה מלכתחילה”.  הרבנים הודו לרב אוזן ולראש העיר על הפעילות הענפה ועל המשך עשייה ענפה.

צילומים: אריאל אוחנה

 

מרחבי האתר
דילוג לתוכן