החיפושים בחוף הים. צילום: באדיבות המצלם

סיפור של חסד בחיפה: הצמיד שאבד ושמחת חתן וכלה

צמיד של כלה בשווי אלפי שקלים שאבד על הדשא בחוף הים של חיפה תוך כדי צילומים, אותר לאחר מבצע מיוחד שבו פעלו מתנדבי 'ידידים' והקפיצו מתנדב מחוץ לעיר עם ציוד מקצועי. קול ששון וקול שמחה!

הסיפור הזה החל ביום ראשון בערב עם הרב עגמת נפש, אך הסתיים 24 שעות לאחר מכן עם שמחה גדולה וסיפור של חסד מדהים שמאחור.

אתמול (שני) בסמוך לשעה שמונה בבוקר, קיבל מנהל סניף ארגון ‘ידידים’ קובי קרויזר שיחת טלפון לא שגרתית. על הקו הייתה אישה תושבת חצור הגלילית שסיפרה כי היא ממשפחתה של כלה שהייתה ערב קודם לכן בצילומים בחוף הים של חיפה, ותוך כדי צילומים איבדה צמיד שניתן לה זמן קצר קודם לכן על ידי חתנה.

את דבר איבוד הצמיד גילתה הכלה רק כאשר חזרה לחצור הגלילית, אולם לא הייתה בטוחה במאת האחוזים שהצמיד אכן נפל שם בדשא שעל חוף הים בחיפה.

בשל כך פנו בני משפחתה לבדוק האם יש מתנדב של ‘ידידים’ שיוכל לבצע את הבדיקה עבורם, וכך נוצרה שיחת הטלפון עם קובי קרויזר. זמן קצר לאחר מכן פורסמה הודעה קצרה בקבוצה החיפאית של מתנדבי ‘ידידים’ ובה נכתב שלצורך שמחתחתן וכלה דרוש מתנדב שיגיע לחוף הים. קרויזר בחר שלא לפרט יתר על המידה ובשל כך גם לא פרסם זאת בקבוצות נוספות, על מנת שההודעה לא תעבור גם לגורמים לא רצויים שיחלו לחפש את המטמון ויחמדו זאת לעצמם.

מספר מתנדברים מהארגון שהגיעו אל החוף החלו לחפש במשך שעה ארוכה את הצמיד המדובר, אך לא נמצא דבר. מאוחר יותר הבין קרויזר שאין מה להפסיד, ופרסם הודעה נוספת, הפעם בקבוצות נוספות של חיפה והסביבה, ובה כתב כי נערכו חיפושים אחר צמיד של כלה שאבד לה בדשא של חוף היום עם המיקום המדוייק, ובאם מישהו מצא או מוצא, הוא ישמח לדעת כדי לחבר עם משפחתה של הכלה.

בשלב זה עלה מול קרויזר מתנדב נוסף מהארגון והציע לבצע את החיפוש באמצעות מגלה מתכות. כאן נרתם לסיפור מתנדב ‘ידידים’ מנתניה בשם נתנאל אביקסיס שהחליט להירתם למשימה, והגיע אמש (שני) בלילה אל חוף הים.

יחד עם קרויזר ביצעו השניים חיפושים באמצעות הציוד המקצועי, וכך נסרק כל ס”מ באותו אזור מדובר. בחלוף שעה ארוכה השמיע הגלאי צפצוף שהיה אות לסימן מתכתי. שניות לאחר מכן באמצעות פנס איתרו קרויזר ואביקסיס את הצמיד המדובר ובהתרגשות הם התקשרו אל הכלה לבשר לה שהאבידה נמצאה.

משפחתה אמרה שהיא שולחת שליח לחיפה, אלא שקרויזר עצר בעדם ואמר, כי גם בשינוע ‘ידידים’ יודעים למצוא פתרון, והבוקר אותר עובד בחיפה שמתגורר בצפת שיבצע את השליחות המדוברת. קול צפצוף מתכתי, קול ששון וקול שמחה, קול חתן וקול כלה.

מרחבי האתר
חדשות חיפה

קליש עזבה והותירה בונבונירה ומסמך סיכום קדנציה

ראש העיר היוצאת עינת קליש עזבה היום (חמישי) את לשכת ראש העיר, והותירה לראש העיר הנכנס בונבונירה, מסמך סיכום קדנציה ומכתב אישי בו כתבה: “מקווה שהדברים הטובים ימשיכו גם בשנים הבאות ביתר שאת”.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן