נס פורים קטן: ר’ יענקל כהן ניצל בתאונה קשה

העסקן החיפאי ר' יענקל כהן, ניצל אמש בנס שעה שהתנגש עם רכב בעוצמה בבטונדה. רכבו נפגע בצורה משמעותית.

העסקן החיפאי ר’ יענקל כהן, ניצל אמש בנס שעה שהתנגש עם רכב בעוצמה בבטונדה. התאונה הקשה הייתה אמש (שני) בשעות הערב, שעה שנסע בכביש חלוצי התעשייה בקריית חיים, ואיבד שליטה על רכבו מה שהביא להתנגשות בבטונדה, ושבירתו של עמוד חשמל.

הרכב בו נהג התרסק וכריות האוויר התנפחו. “הרגשתי שאני לא יכול לנשום כי הרכב היה סגור כולו וכריות האוויר התנפחו”, הוא מתאר את שאירע. “רק לאחר כמה דקות חילצתי את עצמי מהרכב וכשיצאתי נדהמתי מגודל הנס שהיה לי”.

ר’ יענקל תולה את נס הפורים-קטן שלו לפעילות החסד שעושה לזכר הרה”ק רבי ישעיהל’ה מקרעסטיר זי”ע, באמצעות הארגון שהקים ‘מחיה נפשות’ – ארגון העוסק בצורכי צדקה וחסד לכל קהילות הקודש בצפון ע”י עזרה תמיכה וסיוע לאברכים בצורכי שבת בכבוד, ובעזר ליולדות ואספקת מזון לחולים ובני משפחותיהם.

לדבריו קופת הצדקה והתמונה של הצדיק שיש עימו קבוע ברכבו, הם שעמדו לו לימינו ושהביאו אותו לצאת ללא פגע מהתאונה.

זמן קצר לאחר התאונה הגיעו כוחות ההצלה והמשטרה שגם הם נדהמו מהנס שיצא ללא פגע, אולם כנהוג במקרים מסוג זה, קצין משטרה פסל את רשיונו מנהלתית למשך 60 יום.

הבוקר (שלישי) עו”ד יחיאל מונשיין ביקש את ביטול ההחלטה, דבר שאושר לבסוף ורישיונו הוחזר לו.

מרחבי האתר
מחוץ לחיפה

נתניהו בנושא צווי מעצר: שערורייה בקנה מידה היסטורי

ראש הממשלה נתניהו יוצא נגד האפשרות שבית הדין בהאג יוציא צווי מעצר נגדו ונגד ראשי המדינה, ואומר כי מדובר בשערורייה בקנה מידה היסטורי. “זאת תהיה הפעם הראשונה שמאשימים בפשעי מלחמה מדינה דמוקרטית, שנלחמת על חייה לפי כל כללי הדין הבינלאומי”.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן