הרב ל' עם השטרות המזויפים שבהן נעקץ. צילום: 970

שימו לב: הנוכל שעוקץ חרדים בשכונת הדר

באחרונה עולות תלונות על אדם שמגיע לשכונה ומצליח לעקוץ את ציבור אנ"ש באמצעות פריטת שטרות מזוייפים של 200 שקלים. גם הערב (שני) אירע מקרה.

הרב ל’, נעקץ הערב (שני) ע”י נוכל סדרתי שעוקץ באחרונה אנ”ש בשכונת הדר, שעה שפורט אצלם שטרות של 200 שקלים באמתלה שהוא רוצה לתרום כסף.

על פי עדויות שהגיעו אל אתר 970, מתברר שמדובר בנוכל מתוחכם, שמנצל את תמימות הציבור, ומנסה בכל מכה לעקוץ את המירב.

כך למשל אירע במקרה שהתרחש הערב ברחוב ארלוזרוב. הרב ל’ שהמתין ברחוב, הופתע כאשר אותו נוכל ניגש אליו כשהוא רכוב על אופניים חשמליים, והציע לו לתרום לבית הכנסת. הרב ל’ שהינו גבאי של בית כנסת בשכונת הדר, סבר כי האיש מכירו ויודע את פועלו, ובשל כך ניגש לתרום.

אלא שאז הנוכל פנה ואמר כי יש בידו רק שטר של 200, והוא מבקש לתרום סך של 100 שקלים, ובאם שיש לו עודף הוא ייתן לו את השטר. הרב ל’ בדק בארנקו וגילה כי יש ברשותו. הוא נתן לנוכל את שטר מאה השקלים, וזה בתמורה נתן לו את השטר המזוייף. שניות לאחר מכן, הבחין הנוכל כי ברשותו של הרב ל’ שטר של 200 בארנקו, והוא ביקש ממנו להביא את השטר והצליח להערים עליו ולהחליף גם את השטר הזה בשטר נוסף מזוייף.

דקות לאחר מכן כשהגיע לחנות לקנות מצרכים, הוא נדהם כשמוכר החנות אמר לו שמדובר בשטר מזוייף. כשהוציא שטר נוסף, הוא גילה כי גם זה מזוייף.

בשיחה עם אתר 970 מספר הרב ל’ כי לאחר המקרה סיפרו לו כי היו כמה אנשים נוספים שנעקצו על ידי אותו ברנש. לדבריו בכוונתו להגיש הערב (שני) תלונה במשטרה.

להלן תיאורו של הנוכל: רכוב על אופניים חשמליים, שמנמן, בעל קסקט.

מי שנתקל בנוכל, או שנפגע ממנו מתבקש להגיש תלונה למשטרה.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן