תלונות על משבשי הקליטה שהופעלו בשטיבלעך ‘נדבורנה’

האם משבשי הקליטה בנדבורנה הם חוקיים? ולמה יש לכל כך הרבה אנשים תלונות נגד המהלך.

מזה תקופה שבאזור שטיבלעך ‘נדבורנה’ ברחוב מיכאל, קיימת בעיה בקליטה סלולרית ומתברר כי הבעיה נוצרה בעקבות ‘משבשי קליטה’ שהוצבו בבית הכנסת, אולם השפעתם היא לא רק על הנעשה בבית הכנסת אלא גם ברדיוס גדול יותר.

אחד מבעלי העסקים הסמוכים ל’נדבורנה’ אומר ל-970, כי זה פשוט הזוי מה שקורה באחרונה. “אני לא מצליח לנהל שיחה בצורה נורמלית, שיבושי הקליטה הם נוראיים, ולא ייתכן שיפגעו בציבור בלי כל חוסר התחשבות”.

אברך שעבד בעבר בנדבורנה סיפר ל-970, כי באחד הימים בנו נפצע בביתו, אולם לרעייתו לא היה כל דרך ליצור עימו קשר ולהזעיק אותו לביתו לשמור על הילדים. “במשך שעות ניסו להשיג אותי, ולבסוף רק בדרך לא דרך הצליחו והכל בגלל אותם משבשי קליטה שהוצבו בבית הכנסת”.

ההחלטה להציב את משבשי הקליטה באה בשל קיום שיחות של אנשים בשטח בית הכנסת, אולם נשאלת השאלה האם שיבוש הקליטה זה הפתרון הנכון, שכן לא אחת הוא יכול להוות בעיה בטיחותית אם וכאשר יש צורך להזעיק את כוחות ההצלה.

יצויין כי בעבר בית משפט קבע בנושא ‘משבשי קליטה’ כי לא ניתן להציבם במקום ציבורי, שכן על פי טענת משרד התקשורת מדובר במכשיר טלגרף אלחוטי הפועל שלא כדין, ושופט אף קבע כי ההחזקה וההפעלה של החוסמים ללא רשיון, אינה חוקית.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן