התחנה החדשה. צילום: באדיבות המצלם

פרסום ראשון: מיום שישי תבוטל תחנת האוטובוס ברחוב הרצוג

קווי האוטובוס הבינעירוניים לא ייכנסו עוד לרחוב הרצוג מיום שישי הקרוב. תחנה חדשה ברחוב הרצל תהווה תחליף לתחנה הנוכחית וגם תתן מענה לציבור המתגורר בהרצל ויל"ג.

אחרי מחשבה רבה בקרב גורמי המקצוע, הוחלט לבטל את תחנת האוטובוס ברחוב הרצוג, ומיום שישי הקרוב אוטובוסים בינעירוניים לא יכנסו עוד אל הרחוב.

המהלך בא לאחר פניות רבות שהגיעו אל סגן ראש העיר מיכי אלפר, על כך שפקקי ענק נוצרים בכל יום עם העלאתם של הנוסעים בתחנה ברחוב הרצוג, והדבר קשה שבעתיים בימי שישי.

עם קבלת התלונות מצד התושבים פנה אלפר אל אנשי המקצוע בעירייה ובשיתוף עם חברות ההסעים ומשרד התחבורה הוחלט על ביטולה של התחנה והעתקתה אל רחוב הרצל.

על פי התוכנית כבר מיום שישי הקרוב יחלו האוטובוסים לנסוע במסלולם החדש, כאשר עם ירידתם ברחוב בר כוכבא, הם ימשיכו לרחוב הרצל שם יפנו שמאלה ובסמוך לבנק פאג”י תיהיה התחנה החדשה.

לשם כך כבר היום הוצב במקום תמרור, ובקרוב תוצב תחנה שתתן מענה לממתינים במקום. המהלך המדובר צפוי לשחרר את פקקי הענק שנגרמו בימי שישי בשכונת הדר החרדית, ובנוסף הדבר ייתן גם מענה לתושביה החרדים של השכונה שהחלו בשנים האחרונות להתגורר ברחוב הרצל וברחוב יל”ג.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן