הפורץ מרחוב גאולה נתפס אך השופט שחרר

פורץ שניסה לפרוץ לרכבים ברחוב גאולה נתפס ונעצר. המשטרה ביקשה הארכת מעצרו, השופט הסכים שיש חשש לשיבוש אך למרות זאת ולמרות רקע עברייני עשיר החליט לשחררו בתנאים.

 

המשטרה עצרה חשוד שניסה לפרוץ לרכבים ברחוב גאולה. האירוע המדובר התרחש בלילה שבין מוצאי שבת לראשון, שעה ששוטרים הבחינו בחשוד מנסה לפרוץ לרכבים והוא נעצר.

אתמול (ראשון) הוא הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בחיפה, ולמרות בקשת המשטרה להאריך מעצרו בחמישה ימים, החליט השופט לשחררו למעצר בית.

עם תחילת הדיון ביקש נציג המשטרה את הארכת המעצר, מנגד עורכת דינו של החשוד ביקשה את שחרורו למעצר בית בבית אמו. השופט אמר כי אמנם קיים חשד סביר שעבר את העבידה ואף שוכנע שקיים חשש כי בשחרורו ישבש את הליכי החקירה, אולם למרות כל זאת מצא לנכון השופט לשחררו למעצר בית אצל אמו, כשהוא כותב בהחלטתו: “שקלתי אפשרות שחרור החשוד לחלופה מעצר והגעתי למסקנה כי ניתן להסתפק בחלופת מעצר, על כן אני מורה על שחרור החשוד בתנאים.

כאן המקום לציין כי מדובר בחשוד בעל רקע רב בעבירות רכוש בין היתר בגניבה מתוך חנויות, ובשוד של אישה מבוגרת לפני תשע שנים ברחוב האר”י בעיר.

מרחבי האתר
מחוץ לחיפה

נתניהו בנושא צווי מעצר: שערורייה בקנה מידה היסטורי

ראש הממשלה נתניהו יוצא נגד האפשרות שבית הדין בהאג יוציא צווי מעצר נגדו ונגד ראשי המדינה, ואומר כי מדובר בשערורייה בקנה מידה היסטורי. “זאת תהיה הפעם הראשונה שמאשימים בפשעי מלחמה מדינה דמוקרטית, שנלחמת על חייה לפי כל כללי הדין הבינלאומי”.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן