אריה בליטנטל. צילום: 970

בפגישה עם ראש מינהל תפעול סוכם על מבצע פסח

עשרות חביות לשריפת חמץ, מבצע נקיון יסודי בריכוזים החרדים ותגיבור אינטנסיבי באיסוף אשפה בימים אלו, כך סוכם בפגישה של בליטנטל עם ראש מינהל התפעול בעיר.

כמידי שנה מבקש חבר מועצת העיר ויו”ר אגו”י אריה בליטנטל, לדאוג לשכונות החרדיות בעיר לקראת הפסח. גם השנה נפגש עם ראש מינהל התפעול בעירייה וסוכם על ‘מבצע פסח תשפ”ב’, בו יבצעו ניקיון יסודי ונרחב בדגש על השונות והריכוזים החרדים בעיר, כשבכלל זה תיאסף האשפה והספולת בתדירות גבוהה יותר בימים אלו שלפני הפסח.

עוד הוחלט כי גם השנה יפוזרו עשרות חביות לשריפת חמץ במוקדים רבים ברחבי העיר, על מנת לאפשר לציבור לשרוף את החמץ בצורה מרוכזת ובטוחה וללא פגיעה בתשתיות העיר.

כחלק מההיערכות לפסח נפגש בליטנטל עם ראשי הקהילות בעיר וסוכם גם על עשרות סדרי פסח מרכזיים שבהן תשתתף העירייה, כאשר השנה ייעשה מאמץ לאפשר לכל תושב להשתתף בסדרים ובכלל זה גם יהודי אוקראינה שעלו לארץ וייתכן והם בודדים ואין להם עם מי לחוג את החג. עוד הוחלט כינכים וחולים יקבלו את ערכות הסדר וארוחת החג היישר לביתם. ההרשמה תיהיה במוקד הרשמה ייעודי שנפתח לנושע וכן באמצעות בתי החב”ד הפזורים ברחבי העיר.

לדברי בליטנטל שעומד מאחורי היוזמה הזו לאורך השנים, “אנו אומרים לא רק כל דכפין ויבוא ויאכל, אלא גם מיישמים זאת הלכה למעשה”. “חשוב לי להדגיש שמדובר בעריכת סדרים בצורה מכובדת וראויה שמתאימה למשפחות ולבודדים, כאשר הסדרים ייערכו לפי תקנות משרד הבריאות”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן