אלפר חותם על ההצהרה לאחר חתימת ראש העיר.

בחיפה הכריזו על ׳יום חינוך וחסד׳ לכבוד הולדת הרבי מחב”ד

עיריית חיפה הכריזה על 'יום חינוך וחסד' לכבוד יום הולדתו של הרבי מחב"ד, שהיום – י"א בניסן חל יום הולדתו ה-120. בכך מצטרפת חיפה לערים ומדינות רבות בעולם שהכריזו על יום זה כיום החינוך והחסד, בו מרבים במעשים טובים.

עיריית חיפה הכריזה על ‘יום חינוך וחסד’ לכבוד יום הולדתו של הרבי מחב”ד, שהיום – י”א בניסן חל יום הולדתו ה-120.
בכך מצטרפת חיפה לערים ומדינות רבות בעולם שהכריזו על יום זה כיום החינוך והחסד, בו מרבים במעשים טובים.

את ההצהרה על כך נתנה ראש העיר ד”ר עינת קליש, שעה שאל לשכתה הגיע הרב לייבל שילדקרויט, שליחו של הרבי אל העיר חיפה ומי שמנהל את מוסדות החינוך של חב”ד בעיר. לפגישה הצטרפו חברי הנהלת המוסדות ששיבחו את העירייה והעומדת בראשה על פועלם למען חינוך ילדי העיר בכלל ובתי הספר שבהנהלתם, ולצידם נכח גם חבר מועצת העיר אריה בליטנטל, יו”ר אגודת ישראל.

על הצהרת ‘יום החינוך והחסד’ חתם גם חבר המועצה בליטנטל שנכח במפגש, ולאחר מכן גם סגן ראש העיר מיכי אלפר כשבימים הקרובים צפויים לחתום חברי מועצה נוספים.

בהצהרה נכתב כי לרגל מלאות 120 שנה להולדתו של הרבי מליובאוויטש, עיריית חיפה מכריזה על יום יא’ בניסן – יום הולדתו של מנהיג ישראל ואוהב ישראל האמיתי, הפועל למען כל יהודי ולמען הרמת קרן עם ישראל בעולם כולו, ולהפצת ערכי אמונה צדק ויושר באנושות כולה, כיום החינוך והחסד לתושבי חיפה.

בהמשך נכתב כי מטרת יום מיוחד זה הוא לעורר בקרב הציבור הרחב את המודעות לנושא החינוך והחסד ואת ההכרה בכך שהחינוך לא מסתיים בבית הספר, וממשיך בכל שנות חייו של האדם, חינוך למידות טובות צדק ויושר, חינוך לעזרה לזולת ועשיית חסד במאור פנים המבוססים על אמונה בבורא העולם ומנהיגו.

מרחבי האתר
מחוץ לחיפה

ברקע המצב: סיור היערכות במירון לקראת ל”ג בעומר

בצל המצב הביטחוני המתוח, נערך היום (שלישי), סיור היערכות בהר מירון לקראת אירועי ל”ג בעומר הצפויים בלג בעומר. הסיור התקיים בראשות מפכ”ל המשטרה, ממ”ז צפון, פרוייקטור ההילולא ובכירים נוספים.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן