המשאית באמצע הלילה. צילום: באדיבות המצלם

בעקבות פניית 970 משאיות הזבל לא יאספו בלילה

מספר פניות שהגיעו באחרונה לאתר 970 אודות איסוף אשפה בשעות המאוחרות של הלילה, הביאו את אגף התברואה לחדד ולרענן את הנהלים. התושבים בתגובה: טוב שיש אתר שפונה ובעקבותיו דברים זזים בעיר.

בימים האחרונים הצטברו מספר תלונות של תושבי שכונת הדר, שהתלוננו על איסוף אשפה בשעות לא נוחות. כך למשל שמואל תושב רחוב יוסף כתב לאתר 970 כי מזה מספר ימים שהוא רואה כיצד הרחוב הופך לפקק תנועה ארוך סביב השעה תשע וחצי בלילה. “נהג נכנס לרחוב ומרחוב ארלוזרוב אין לו דרך להימלט החוצה כשהוא לא יודע שכמה מטרים אחרי, אוספת משאית העירייה את הזבל”. “בשבוע שעבר אף הייתה ניידת משטרה שנתקעה אחרי משאית שכזו ולא הייתה לה דרך לצאת, רק באזור התיאטרון השוטר נכנס לאין כניסה כי כנראה היה באירוע מבצעי”.

כמו שמואל, גם תושבים נוספים באזור התלוננו על פקקי תנועה שנוצרים בשכונה, אולם השיא הגיע משלמה המתגורר ברחוב חרמון פינת בן בבא, שאף תיעד את תלונתו.

לדבריו, מזה מספר ימים שהוא ושכניו סובלים מרעש משאית האשפה המגיעה בשעות המאוחרות של הלילה, כשהשיא היה השבוע ביום שלישי. “המשאית הגיעה בשעה אחת וחצי בלילה והרעישה הן באיסוף האשפה, הן ע”י העובדים שדיברו בקול, וגם בנסיעת רוורס שיוצרת צפצופים עזים”. “זה קורה באחרונה לא מעט וגם בערב פסח חווינו חוויה דומה”.

לדברי שלמה, הילדים הקטנים בבית התעוררו וזה הופך למטרד של ממש. “זה לא רק הרחוב שלנו, אלא גם כל הרחובות הסמוכים. פניתי כבר כמה פעמים, אבל בפועל לא ניהיה שום דבר. אני פונה אליכם עכשיו אולי אתם תצליחו לבצע את השינוי הנדרש”.

בעקבות התלונות פנינו אל דוברות העירייה וביקשנו את תגובתם. בתגובה אמרו בעירייה כי אגף התברואה ריענן את הנהלים הקובעים כי אין לקיים איסוף אשפה ברחובות המגורים המובהקים [לרבות רחוב יוסף וחרמון] בשעות הלילה המאוחרות.

בעקבות תגובת העירייה אומרים התושבים כי הם שמחים על התגובה ומקווים שכך אכן יהיה. טוב שיש אתר שלכם שפונה לעירייה ובעקבותיו דברים זזים.

אנו באתר 970 נמשיך ונעקוב.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן