משטרה ברחוב מיכאל. צילום: 970

המשטרה פשטה על דירת מסחר סמים בלב רחוב מיכאל

בלב רחוב מיכאל פעלה דירה שבה התבצע סחר בסמים ע"י סוחר סמים כבד. הבוקר פשטה המשטרה על המקום. תופעה: חרדים תושביחוץ לעיר משכירים לעבריינים.

המשטרה פשטה הבוקר על דירה בלב רחוב מיכאל שבה התנהל מסחר של סמים. מהפרטים שהגיעו לאתר 970 עולה כי מדובר בסוחר ערבי שמוגדר במשטרה כ’סוחר כבד’.

במשך זמן רב בוצע אחריו מעקב בפעילות המתרחשת במקום, והיום הוחלט להפוך את החקירה לגלויה עם פשיטה על הדירה.

מתברר כי מדובר בערבי תושב חיפה שהחליט בכוונה לשכור את דירתו בלב השכונה החרדית, מתוך רצון לנסות לקיים את הפעילות מתחת לראדר של המשטרה. כך למשל הוברר כי פעילותו של סוחר הסמים התבצעה בעיקר בימי שישי ושבת, בשעה שהציבור החרדי נמצא בבתי כנסת.

למרות כל זאת המשטרה עלתה על הפעילות, והחלה בחקירה, כאשר במקביל הגיעו תלונות לבעל הבית של הדירה שהינו חרדי תושב המרכז שקנה את דירתו להשקעה ומשכיר זאת לסוחר סמים ערבי, אולם הוא החליט להתעלם מפניותיהם.

בתוך כך, כאן המקום לציין כי תופעה זו של השכרת דירות לפעילות עבריינית על ידי משקיעים חרדים שקנו דירות ומקבלים שכר גבוה על דירותיהם, הפכה לתופעה בשכונת הדר, דבר שעליו מתקוממים התושבים שהחליטו לעשות סוף לדבר באמצעות הגשת תלונות למשטרה ושיתוף פעולה עם המשטרה כדי לעצור את תופעת העבריינות בשכונה.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן