בן גביר בסמוך לחדר האשפוז של המחבל.

בן גביר הגיע לרמב”ם עד לחדר המחבל

ח"כ בן גביר הגיע הערב (מוצש"ק) למרכז הרפואי רמב"ם עד לחדרו של המחבל זביידי שנפצע בפעילות בג'נין והוא בהגדרת חולה עצור. בן גביר: "הזיה אחת גדולה, רק בישראל מסוגלים לעזור ולטפל במחבלים שדקה לפני זה ירו לעבר לוחמים, השתגענו".

יו”ר עוצמה יהודית ח”כ איתמר בן גביר, הגיע הערב (מוצש”ק) לבית החולים רמב”ם כדי למחות נגד העובדה שהמחבל שירה בחיילים מטופל בבית החולים בישראל.

בן גביר הגיע עד לכניסת החדר בו מאושפז המחבל זביידי, שם הודיעו לו השוטרים הצבאיים כי אין כניסה לחדרו של המחבל ולא איפשרו כמו כן לאיימן עודה ואנשי ציבור נוספים להיכנס. בן גביר קיבל את בקשתם לא להיכנס לחדר ואיחל להם הצלחה.

בן גביר הגיע לבית החולים רמב”ם בעיר שבו מאושפז דאוד זביידי, אחיו של המחבל זכריא זביידי, אשר נפצע בחילופי האש בג׳נין עם כוחות צה”ל וימ”מ ביום שישי במצב אנוש, זאת לאחר שהועבר מבית חולים בג’נין לטיפול בישראל, לבקשתם. בבית החולים בג’נין הרופאים הזהירו שאם לא יטופל בארץ – ימות.

בכניסתו למחלקת טיפול נמרץ מסר ח”כ בן גביר כאשר ברקע נשמעים קריאות “מוות למחבלים”: “רק בישראל מחבל שירה לעבר לוחמים, מטפלים בו, מצילים את החיים שלו. הפכנו הבדיחה במזרח התיכון. אני נכנס עכשיו לראות את התנאים, לראות את מה הוא מקבל. אני חושב שזה הזיה אחת גדולה, רק בישראל מסוגלים לעזור ולטפל במחבלים שדקה לפני זה, ירו לעבר לוחמים, ירו לעבר חיילים, השתגענו. זה פשוט טרללת”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן