רכבת ישראל. צילום: 970

שימו לב! בחודש הבא הרכבת לחיפה לא תפעל שבוע

בחודש הבא הרכבת לחיפה לא תפעל למשך שבוע, הסיבהתחילת העבודות על המסילה החדשה, שבין היתר תביא גם לקו אל העיר אלעד.

רכבת ישראל פרסמה הבוקר הודעה ולפיה בשל עבודות לביצוע המסילה המזרחית, יחולו שינוים משמעותיים בתנועת ברכבות בקו החוף, ובכלל זה לא יתאפשר שירות רציף בין חיפה לתל אביב בתאריכים: כה’ בתמוז עד ג’ באב.

המהלך המדובר בשל מבצע של משרד התחבורה ורכבת ישראל שמקדמים את הפרויקט הלאומי “המסילה המזרחית” אשר יהווה ציר רכבתי נוסף בין איזור הצפון למרכז ולדרום, ויאפשר שיפור משמעותי של השירות הרכבתי בכל רחבי הארץ.

מדובר במהלך שמטרתו להביא לתוספת של 200 רכבות נוספות ביום בציר של קו החוף, כאשר בין היתר הפרוייקט הלאומי של ‘המסילה המזרחית’, יביא לקו בין חיפה לעיר אלעד, שם גם תוקם תחנת רכבת.

במסגרת הפרויקט תבצע רכבת ישראל עבודות הנדסיות מורכבות באיזור חדרה, בהן יבוצעו עבודות הכנה לחיבור המסילה המזרחית העתידית עם מסילת קו החוף הקיימת, והנחה של מפלגים (מרכיב מסילה שתפקידו לפצל מסילה קיימת למספר מסילות), כחלק מהחיבור העתידי למסילה המזרחית.

כאמור, בימים אלה תופסק תנועת הרכבות בין תחנות נתניה (מדרום) ובנימינה (מצפון) ולא יתאפשר שירות רכבתי בין חיפה לתל אביב. משרד התחבורה יתגבר את קווי האוטובוס הסדירים, ורכבת ישראל תפעיל מערך היסעים מקיף.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן