שת”פ בין המרכז הרפואי בני ציון ומרפאת הקהילות של כללית

שיתופי פעולה מיידים ופיתוח מענים רפואיים משותפים סוכמו בין הנהלת בית החולים בני ציון בחיפה להנהלת המגזר החרדי במחוז חיפה וגליל מערבי של כללית • כבר היום נמנה הד"ר איתי מרגוליס ממחלקת אא"ג של בני ציון עם הצוות הרפואי המצטיין של מרפאת הקהילות.

מרפאת הקהילות של כללית בחיפה, מביאה ללקוחותיה בקהילות הסמוכות בשכונות החרדיות סטנדרטים חדשים של איכות ועוצמה רפואית. בפגישה שנערכה השבוע בין הנהלת המחלקה החרדית במחוז חיפה וגליל מערבי בכללית והנהלת המרכז הרפואי בני ציון, דנו הצדדים בהידוק קשרי העבודה השוטפים, המתקיימים בין הנהלת בית החולים החיפאי והנהלת כללית במחוז בדגש על מרפאת הקהילות שנפתחה בחודשים האחרונים.

בפגישה השתתפו מר ארז שימקו – המנהל האדמיניסטרטיבי של ‘בני ציון’, ד”ר מוסא זובידאת – סגן המנהלת הרפואית של מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית, הרב משה אדלר – מנהל המגזר החרדי במחוז חיפה וגליל מערבי בכללית, הרב חזקי פרקש ממרפאת הקהילות והרב רפאל שכטר.

הדיון בפגישה, נסב סביב הדרכים והאפשרויות להעמיק את שיתוף הפעולה הפורה בין כללית לבני ציון. בית החולים בני ציון, ממוקם בסמיכות לשכונות החרדיות של חיפה. הידוק שיתוף הפעולה הרפואי, יהיה לתועלת תושבי השכונות הסמוכות, שיוכלו ליהנות משירות רפואי זמין ונגיש עם סיוע במקרים דחופים, במרחק הליכה רגלית קצרה, בפרט בשבתות וחגים.

נציגי בני ציון, הציגו בפגישה את החידושים במחלקות השונות, בדגש על הנגשה והתאמה מלאה לאורח החיים והצרכים של בני הקהילות בשכונות החרדיות. הצדדים, דנו גם בסידורים נוחים לשהייה בשבתות וחגים עבור המטופלים לקוחות הכללית ובני משפחותיהם.

אחד העוגנים המשמעותיים של שיתוף הפעולה בין הכללית לבני ציון, יהיה בצוות הרפואי האיכותי. לטובת המטופלים של מרפאת הקהילות, סוכם על חיזוק הרצף הטיפולי וסנכרון המידע הרפואי, כדי לזרז פרוצדורות רפואיות בבית החולים. ואכן, כבר כיום, הצוות הרפואי המוביל של מרפאת הקהילות כולל גם את  ד”ר איתי מרגוליס, מומחה ברפואת אף אוזן גרון ממחלקת אא”ג בבני ציון ובהמשך יצטרפו רופאים נוספים.

חיזוק קשרי העבודה בין כללית לבית החולים בני ציון, הינו חלק ממעטפת הבריאות החזקה המעניקה כללית לתושבי חיפה, זאת לצד מגוון השירותים המתקדמים הניתנים בבית החולים כרמל מקבוצת כללית, והמרכז הרפואי לין – שנחשב למרכז לרפואה יועצת בקהילה הגדול ביותר בארץ.

לדברי הרב משה אדלר, מנהל המגזר החרדי במחוז חיפה וגליל מערבי בכללית: “החשיבה העקבית על הרחבת מעטפת שירותי הרפואה שמקבלים לקוחות כללית בחיפה והמחוז, מייצרת חיבורים איכותיים חדשים. לקוחות מרפאת הקהילות, ייהנו מגישה זמינה ונוחה לבית החולים בני ציון תוך התאמה והבנה של הצרכים ושירותי הרפואה הייעודיים לתושבי השכונות החרדיות הסמוכות. נמשיך לפתח שיתופי פעולה המבוססים על איכות רפואית וצוות רפואי מצטיין”.

גם הרב אברהם קונסקי, מנהל המחלקה החרדית בכללית מברך על שיתוף הפעולה החדש: “מעטפת הבריאות החזקה של כללית בחיפה, היא סמל לעוצמתה של כללית באיכות רפואית מותאמת לקהילה וצרכיה. כארגון הבריאות הגדול בישראל, כללית שמה לה למטרה להעניק את מגוון השירותים המקצועיים הרחב ביותר, תוך הנגשה מלאה לאורח חייה של האוכלוסייה המקומית, כפי שנעשה בכל רחבי הארץ”.

“אנו שמחים ומברכים על שיתופי הפעולה המהווים צעד נוסף במאמץ המתמשך שלנו לקדם את איכות הטיפול, שיפור הזמינות, קיצור זמני ההמתנה והנגשת השירותים. אנחנו קשובים לצרכים המשתנים של האוכלוסייה ומתאימים את השירות הרפואי והמקצועי שלנו על מנת לתת את השירות הטוב ביותר למטופלינו” סיכם רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית

מרחבי האתר
דילוג לתוכן