צילום: באדיבות המצלם

מי כרמל תתקין שעונים דיגטליים בכשרות וללא חילול שבת

בפגישה שקיימה חברת מי כרמל עם רב הקהילה הליטאית הגאון רבי יחיאל במברגר שליט"א, בהשתתפות מ"מ ראש העיר מיכאל אלפר מנכ"ל תאגיד המים מי כרמל, ומנכ"ל חברת ארד יצרנית שעוני מים סוכם : מי כרמל תתקין שעוני מים דיגיטליים בכשרות מהודרת ללא חשש חילול שבת.

ישיבה מיוחדת נערכה השבוע במשרדי תאגיד המים העירוני מי כרמל לפי בקשת מ”מ ראה”ע מיכאל אלפר בנושא התקנת שעוני מים דיגטיליים בהתאמה לשומרי שבת בהשתתפות רב הקהילה החרדית ומרבני בד”צ שארית ישראל הגאון רבי יחיאל הלוי במברגר, מנכ”ל התאגיד עמי בן חיים, מנכ”ל וצוות הפיתוח של חברת ארד המייצרת את שעוני המים, ומהנדסי חברת מי כרמל התקיים דיון מקיף בסוגיה ובפתרונות ההלכתיים השונים.

בסיכום שהושג נקבע כי בכלל האיזורים בהם מתגוררים תושבים שמורי תורה ומסורת יותקנו שעוני המים דגם MH הכשרים בכשרות המהודרת של משמרת השבת הכשרים למהדרין גם לשיטת מרן החזו”א. כך גם בכל שעוני המים הקיימים במבני ציבור כבתי כנסת, מוסדות ציבור. בנוסף בבתי החולים בעיר בהם יש צורך במונה תעשייתי מיוחד יותקן מונה מיוחד דגם אוקטב H.

החלטה נוספת שנקבעה בישיבה הינה כי במהלך החודשים הקרובים יקבלו כלל תושבי העיר מכתבים בהם יצויין כי בקרוב יוחלפו שעוני המים בעיר וכל תושב יוכל לדרוש שעון מים בכשרות מהדרין.

מ”מ ראש העיר מיכאל אלפר : חשוב לציין לשבח את מנכל החברה מר עמי בן חיים ויו”ר התאגיד מר איזי ענבר על אוזנם הקשובה והבנת צרכי הציבור שומרי השבת והירתמותם על מנת לספק את השירות האיכותי ביותר בלי לוותר על הכשרות המהודרת ביותר למען הצרכנים שומרי השבת.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן