בורובסקי הודיע: בכוונתי להתמודד שוב על ראשות העיר

יעקב בורובסקי מי שהתמודד בעבר פעמיים על ראשות העיר והפסיד, החליט לשוב ולהתמודד על ראשות העיר בבחירות הקרובות. את הדברים אמר בראיון לרדיו חיפה.

יעקב בורובסקי מי שהתמודד בעבר פעמיים על ראשות העיר והפסיד, אמר היום בתוכנית ‘הפרלמנט’ ברדיו חיפה, כי הוא החליט עקרונית לרוץ שוב ולהתמודד על ראשות העיר בבחירות הקרובות, אולם הוא כעת בשלב של גיבוש האנשים וגיבוש תוכנית.

בראיון נשאל לגבי אפשרות שיתמודד שוב, ואמר כי הוא תמך בבחירות האחרונות בעינת קליש ומאוד רצה בהצלחתה. “בלשון המעטה העיר לא שודרגה. האם זה מחייב כניסה שלי עם כוחות מקצועיים לעיר הזאת? אני כרגע בשלב של התארגנות ואני בוחן אותם”.

בורובסקי הוסיף כי הוא עבר את השלב העיקרוני שכן התמלאו התנאים שהוא ירוץ. “אני מגבש קבוצה של אנשים שיבואו לאזרח החיפאי, ויגידו הנה אנחנו, זו התוכנית שלנו ותנו לנו את האמון. את השלב העקרוני עברתי וכעת אני רוצה להגיע לשלב המעשי”.

הוא התייחס למהפך שהיה בבחירות האחרונות ואמר כי עצם החלפתו של יהב בקליש, זה דבר מצוין. “אם יונה חלילה היה מקבל עוד חמש שנים העיר הייתה נשארת בדיוק באותו מקום. זה שעינת אכזבה שלא קפצה קפיצת מדרגה שכולם ציפו, זו בעיה, אבל עצם ההחלפה זה אומר שהחיפאי אמר שהוא רוצה שינוי”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן