מסיבת סיום דיני שביעית לתלמידי ‘איילת השחר’ – גלריה

בראשות רב הקהילה הליטאית בחיפה: מסיבת סיום דיני שביעית ע"י תלמידי ת"ת "איילת השחר" שע"י רשת "שתילים".

מעמד מרשים ומרגש התקיים בת”ת איילת השחר בחיפה לציון סיום מבצע “שונה הלכות” במסגרתו למדו התלמידים הלכות שביעית.  איילת השחר שע”י רשת מוסדות ‘שתילים’ הינו ת”ת המיועד לבנים בכיתה א-ח עם בעיות תקשורת, בו הם מקבלים את המענה המקצועי ביותר ע”י אנשי מקצוע הטובים בתחומם.

את הת”ת מנהל הרב דוד קורלנסקי אשר לו ניסיון רב בתחום ההוראה, ובפרט בתחום החינוך המיוחד. עוד לפני המעמד זכו התלמידים לביקור מרגש ומרומם בבני ברק, שם נבחנו על לימודיהם וזכו להשתטח על ציונם של מאורי וגדולי ישראל זי”ע.

המעמד התקיים לאחר למידה רצופה מתחילת השנה והיות שהתלמידים הוכיחו את עצמם במבחנים בכתב ובע”פ, הגיעו התלמידים כשהם מלווים בצוות הנהלת הת”ת, להיבחן ולהתברך אצל גדולי ישראל בבני ברק.

במעמד מרשים שהתקיים בת”ת בחיפה, השתתף רב הקהילה הליטאית  הגאון רבי יוסף יחיאל במברגר שעם כניסתו נראתה התרגשות בקרב התלמידים והמשתתפים.

במהלך המעמד נשא הגאון רבי יוסף יחיאל במברגר דברים בהם עמד על הזכות הגדולה שהייתה מנת חלקם של התלמידים ללמוד ולשנן הלכות עד כדי ידיעתם בע”פ.

במעמד הופיעה מקהלה המשלבת תלמידים מהת”ת שביצעו קטעי שירה מרגשים לכבוד האירוע. חידון הלכות שביעת פומבי התקיים תוך כדי המעמד, כאשר המשתתפים כולם זוכים לרגעים של קורת רוח מרובה כאשר הם מגלים את הבקיאות הרבה של התלמידים מהחומר הנלמד.

לתלמידים הוענקו תעודות הצטיינות בליווי גראמען אישי על כל תלמיד באופן אישי בשילוב המקהלה. לאחר מכן ניגש נציג התלמידים להגיד דבר תורה ותודות להנהלה ולצוות על הזכות להגיע לרגעים אלו.

כמו כן נשא אחד ההורים דברים בשם ציבור ההורים, בהתרגשות גדולה ומתוך הכרת הטוב עצומה שיתף על נחת הרוח שזוכים ההורים כאשר הם רואים את התלמידים מחוברים לת”ת, שמחים, מלאי סיפוק וחוויות חיוביות מהצלחותיהם ועולים במעלות התורה והיראה – דבר המשפיע על הבית כולו.

הרב דוד קולרנסקי מנהל הת”ת: “זכינו לראות את התלמידים במלוא תפארתם עומדים בכור המבחן אצל גדולי ישראל ומגלים בקיאות רבה בדיני שביעית, וצוות הת”ת מתכוון להמשיך ולהעמיד את מיטב הכישורים והניסיון כדי להמשיך לגדל את התלמידים בצורה אישית ומקצועית”.

צילום: שמואל שנקר

מרחבי האתר
מחוץ לחיפה

ברקע המצב: סיור היערכות במירון לקראת ל”ג בעומר

בצל המצב הביטחוני המתוח, נערך היום (שלישי), סיור היערכות בהר מירון לקראת אירועי ל”ג בעומר הצפויים בלג בעומר. הסיור התקיים בראשות מפכ”ל המשטרה, ממ”ז צפון, פרוייקטור ההילולא ובכירים נוספים.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן