החוף השקט. צילום: לדעת

חברי המועצה החרדים תוקפים את סגירת החוף השקט מחר

החוף היחיד שיש לציבור החרדי והדתי בחיפה רבתי, ייסגר מחר בשל מסיבת נוער. חברי המועצה החרדים תוקפים את המהלך שלא פורסם עד כה, ושיגרום לציבור החרדי והדתי שלא ליהנות מהחוף היחיד שיש לו.

החוף השקט המשמש את הציבור החרדי והדתי בחיפה רבתי, יהיה סגור מחר לרחצה בשל אירוע ספורט שיקיימו במקום. האירוע שמתוכנן מזה שבועות, לא הובא לידיעת המתרחצים, וגם נציגי הציבור החרדי לא ידעו על כך דבר עד היום בצהרים עת החלו להגיע אליהם מידע שאינו רשמי.

חבר מועצת העיר מטעם אגו”י אריה בליטנטל החל לטענתו לקבל טלפונים בצהרים מנשים שהתרחצו בחוף, על כניסתם של גברים לחוף כדי להקים במה לאירוע שמתוכנן מחר. כאשר החל לברר הוברר לו כי מדובר באירוע שיביא גם לסגירת החוף מחר עבור מתרחצים.

בהודעת העירייה שיצאה מעט לפני השעה 16:30, נכתב: “לידיעת הציבור, בשל מסיבת נוער, שתתקיים מחר (שישי), ב”חוף השקט”, במסגרת אירועי “המכביה” בחיפה, יהיה החוף סגור לכניסת מתרחצים במהלך כל שעות היום. עמכם הסליחה”.

בתגובה לאירוע אומר חבר מועצת העיר אריה בליטנטל לאתר 970 כי הוא מתפלא וכואב שמזלזלים בציבור כה רחב וגדול, שמחר לא יהיה לו ים. “מעבר לכך, לא מקובלת ההתנהגות שביום של נשים נכנסו גברים כדי להקים את הבמה”.

חבר מועצת העיר מטעם דגל לתושב, מנחם קפלן אומר לאתר 970: “אנחנו רואים את זאת בחומרה רבה, לקחת את החוף היחיד הנפרד ביום שמגיעים מאות איש להנות ממנו זה עוול מדובר בכשל גדול של אגף התרבות , אנחנו בודקים את הנושא ובודקים ניתן לעשות בעניין.

חבר מועצת העיר אורי אוזן משס הגיב גם הוא לאתר 970 ואמר כי זהו מקרה חמור מאוד. לא יכול להיות דבר כזה שקורה מעכשיו לעכשיו כלפי מגזר שיש לו חוף אחד בלבד שבו ניתן להתרחץ וגם אותו סוגרים בשל מסיבה לבני נוער. עוד יותר חמור הדבר שהיום, שזהו יום של רחצה לנשים,  מתחילה ההיערכות בחוף. “עשינו מלחמה גדולה כדי שהחוף ייפתח בזמן ושהציבור ייהנה מחוף לאורך כל ימות הקיץ, והנה בשביל איזו מסיבה לוקחים לציבור שלנו את כבשת הרש. אני מאוד מקווה שלהבא העניין הזה לא יחזור על עצמו”.

כאן המקום לציין כי בשל תשעת הימים שיחלו בשבוע הבא ביום שישי, הציבור החרדי ייעדר מהחוף גם ביום שישי הבא וכך גם בבעוד שבועיים, דבר שגורם לכעס רב בקרב הציבור.

עד לפרסום הידיעה לא התקבלה תגובת עיריית חיפה, לכשתתקבל היא תפורסם כאן.

 

 

 

מרחבי האתר
חדשות חיפה

פרויקט מטרונית חיפה מערב וטירת כרמל יוצא לדרך

חברת “חוצה ישראל” מודיעה על תחילת העבודות בפרויקט מטרונית חיפה מערב וטירת כרמל במקטע “סמי עופר”. קו המטרונית החדש יספק גישה מהירה, נוחה ויעילה למרכזי המסחר והתעסוקה, למוסדות הלימוד ולמרכזי הפנאי והבילוי באזור.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן