מעצר. אזיקים. תמונת אילוסטרציה. צילום: 970

מקרה אלימות קשה: נהג מטרונית הותקף ושברו אפו

מקרה אלימות קשה בתחבורה הציבורית בעיר. תושב העיר תקף נהג מטרונית וגרם לשבר באפו: המשטרה עצרה אתמול את החשוד בביצוע המעשה.

מקרה אלימות קשה אירע בתחבורה הציבורית בעיר, כאשר נהג מטרונית הותקף באלימות קשה ואפו נשבר והוא פונה לבית חולים. המקרה אירע שלשום, ועם קבלת תלונה במשטרה נפתחה חקירה.

מחקירת הארוע עולה כי לאחר שהנהג העיר לנוסע החשוד על התנהגותו, החשוד תקף את הנהג במכת אגרוף ובהמשך תקף אותו באגרופים בפניו, בחזהו וברגליו תוך שהוא מאיים עליו וגרם לו לחבלות רבות ולשבר באפו.

בתוך כך, בתום חקירה מאומצת שנערכה בתחנת משטרת חיפה, חשפו שוטרי התחנה את זהותו של החשוד במעשה, תושב חיפה בן 31 ועצרו אותו לחקירה בתחנת המשטרה בעיר.

בכוונת המשטרה לבקש הבוקר (חמישי) להאריך את מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בעיר. מהמשטרה נמסר כי משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד אלימות פסולה וחמורה שתופנה כלפי עובדים המשרתים את הציבור ותפעל למצות את הדין עם המעורבים.

מסופרבוס נמסר:החברה מזועזעת מהתמונות הקשות. אנו נמצאים בקשר רציף עם הנהג ומסייעים לו בכל דרך אפשרית בהתאם לנסיבות. החברה פועלת בשיתוף פעולה יחד הדוק עם משטרת ישראל על מנת למצות את מלוא חומרת הדין עם התוקף.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן