צילום: באדיבות המצלם

תושבים התלוננו: נהג האוטובוס לא עצר וטען “זו הוראה שקיבלתי”

תושבים טענו כי אוטובוס קו 10 של השעה 11 לא עצר בתחנה ולא העלה נוסעים. פנינו לחברת אגד שהגיבו למקרה, וגם הבטיחו לשפר.

פניה שהגיעה למערכת אתר 970, העלתה טענות של תושבים שחזרו מבילוי וביקשו לעלות על קו 10, אולם האוטובוס לא עצר להם. א, תושב הדר פנה אל אתר 970, ואמר: “רצינו לעלות על אוטובוס קו 10 של השעה 11 בתחנה הסמוכה לבניין העירייה, אך הנהג לא עצר. יחד איתי היו כ-30 נוסעים בתחנה, ביניהם נשים, ילדים ותינוקות, אבל זה פשוט לא עניין אותו והוא המשיך לנסוע”.

“כשזה קרה תיעדתי את כל אלו שנותרו בתחנה ואני שולח לכם את התמונות, בתקווה שאולי לכם מישהו ייתן מענה הולם”, כתב א’. הוא הוסיף: “אני רוצה רק לציין שבתחנת השילוח עצרו את הנהג ושאלו אותו מדוע לא עצר שם בתחנה של העירייה, והתשובה שלו הייתה מפתיעה לא פחות מאי העצירה. “זאת ההוראה שקיבלתי. לנסוע את כל המסלול ולא לעצור בתחנות”.

בעקבות המקרה פנינו לחברת אגד לבקש תגובתם ולשמוע האם אכן כך היה. בתגובה השיבו לאתר 970: “מבירור עם הנהג עולה כי האוטובוס היה מלא בנוסעים ואי אפשר היה לקלוט נוסעים נוספים. בהגיעו לגאולה נחסם דרכו של האוטובוס והנהג נאלץ להזמין משטרה”.

בחברה אמרו כי בתגובה לפנייתנו ובעקבות האירוע, החליטה חברת אגד לתגבר בתקופה זו את תדירויות הנסיעות ומספר האוטובוסים בקו זה.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן