כעס אצל משתמשי קו 972 בעקבות צמצום מוחלט של התחנות

כעס רב אצל משתמשי קו 972 לירושלים, בעקבות החלטה של משרד התחבורה לבטל את תחנות הקו בירושלים ולהותיר שתי תחנות בלבד; בהר חוצבים וביציאה מהעיר.

כעס רב אצל משתמשי קו 972 בעקבות החלטת משרד התחבורה לבטל את תחנות הקו ולהותיר שתי תחנות בלבד: במסוף הר חוצבים וביציאה מהעיר. המהלך המדובר מוגדר במשרד התחבורה כ’ישיר ומהיר’, אולם באותה נשימה הוא פוגע פגיעה קשה בציבור המשתמשים שיצטרכו מעתה להיסחב מהשכונות החרדיות ואליהן, לעיתים עם ילדים ופעוטות בעגלות.

על פי התכנון של משרד התחבורה, המהלך יבוצע מיום ראשון, והקו לא יעבור עוד בגשר המיתרים אלא ייסע דרך כביש בגין היישר אל המסוף בהר חוצבים. נסיעה דומה תיהיה גם בכיוון ההפוך ככאשר האוטובוס ייסע מהמסוף היישר ליציאה מהעיר שם תיהיה תחנה אחת בלבד.

מהלך זה מצטרף למהלך שבוצע לפני מספר שבועות, כאשר הוחלט לבטל מספר רב של תחנות בשל עבודות תשתית הנערכות בירושלים. ציבור הנוסעים שהיה רגיל לרדת בשרי ישראל, קריית בעלזא ושכונות הצפון בירושלים, מצאו את עצמם הולכים לתחנות מרוחקות או אל המסוף בהר חוצבים, או לחלופין לתחנה בגשר המיתרים. כעת, המהלך המדובר לא יאפשר את ההליכה אלא יחייב היסחבות עם הילדים באוטובוס או לחלופין להשתמש במוניות.

טענה נוספת שעולה היא היווצרות מאסה של נוסעים בתחנה האחרונה, מה שיגרום לדוחק והתנפלות על אוטובוסים, דבר שבעבר היה קיים במידה פחותה מזו שצפוי בתחנה האחרונה.

עד למועד פרסום הידיעה טרם התקבלה תגובת משרד התחבורה, לכשתתקבל היא תפורסם. 

מרחבי האתר
דילוג לתוכן