מטה המאבק יתכנס ואם נצטרך נוסיף לשביתה גם את בקרת הרמזורים

שביתת האזהרה היום (ראשון) בחיפה, עשויה להתרחב גם אל דברים נוספים. בשיחה עם יו"ר הוועד הוא אומר לאתר 970 כי מטה המאבק יתכנס, ואם צריך נחריף את הצעדים.

שביתת עובדי עיריית חיפה שהחלה היום, עשויה לשבש את העיר ומשביתת אזהרה להפוך לשביתה כללית, כך מזהיר יו”ר ועד עובדי עיריית חיפה אמנון עידו, בראיון לאתר 970.

בשיחה עם האתר אומר עידו, כי טרם הוחלט כיצד לנקוט לאחר סיום 24 שעות השביתה, אך מטה המאבק יתכנס, נעבור לאסיפות הסברה ונקבל החלטות על המשך צעדנו.

לדברי עידו, ראש העיר קליש מבינה רק שפת כוח. “כך היה בעבר כשהפעלנו כוח היא החזירה את דמי השי לחג, כך מנענו פיטוריהם של 22 פקחי אכיפה עירונית. כל זה קרה רק בגלל כוח הזרוע, הידברות היא לא מבינה בכלל, אז עכשיו הגענו למשהו נקודתי של שביתת אזהרה, מבחינתנו מדובר באמצעי, אין לנו רצון לפגוע בתושבים, אבל צריך להבין שחסרים לנו מאוד עובדים, יש לנו מצוקה בכוח אדם ולא מגייסים עובדים ולא מקצים משאבים. נוצר מצב שאנחנו קורסים תחת העבודה, וכל זה במקביל להפרת הסכמים עימנו”.

עידו אף הזהיר כי אם לא יבינו את המסר לאחר שביתת האזהרה, הם יחריפו את הצעדים, אנחנו נורה גם למצילים שלא להגיע לעבודתם, זאת לאחר שהחרגנו אותם היום מהשביתה. נוכל להוסיף גם את בית חולים בני ציון, גם את בקרת הרמזורים.

במקביל לדבריו של יו”ר הוועד, הבוקר (ראשון) צייצה ראש העיר ד”ר עינת קליש כי “אתמול בשעה 22:52 קיבלתי הודעה מוועד העובדים שהחליט לפצוח שוב בשביתה פרועה ללא יכולת של תושבי העיר להיערך. כפי שראינו לפני ה 1 בספטמבר, יש במדינה וועדים אחראיים, ויש שאינם כאלה (שלא נענו להזמנות שקיבלו לפגישות הידברות במשך חודשים)”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן