אלפר מגיב על הפרת הסטטוס קוו: ניסיון לייצר ספין

מיכי אלפר תוקף את שרת התחבורה על החלטתה להפעיל קו מטרונית נוסף בעיצומה של השבת. "שוב מדובר בניסיון לייצר ספין על גבם של אזרחי ישראל ועל גבה של שבת קודש בנסיון לקושש קולות לפני הבחירות".

זעם נוכח הפרת הסטטוס קוו המתוכנן בעקבות ההחלטה להפעיל קו מטרונית מיגור אל העיר חיפה. השבוע  שרת התחבורה הגיעה לנסיעת מבחן בקו החדש שיחל לפעול בעוד שבועיים גם במהלך השבת.

הקו המדובר יפעל קו 5א שיחבר את מסוף יגור אל העיר חיפה. באירוע אמרה שרת התחבורה כי “המצב בחיפה שבו תחבורה ציבורית עובדת בשבת, צריך להיות בכל רחבי מדינת ישראל. “המטרונית הזו שנוסעת בשבת, ומצטרפת לקווים נוספים שכבר עובדים בכל ימות השבוע- היא בעד”.

בעקבות דבריה של מיכאלי תקף סגן ראש העיר מיכי אלפר שאמר כי שוב מדובר בניסיון לייצר ספין על גבם של אזרחי ישראל ועל גבה של שבת קודש בנסיון לקושש קולות לפני הבחירות.

“תושבי חיפה שמרגישים יום יום את ההרעה בתחבורה הציבורית, את העדר המענה לבקשות ושינויים ולתוספות שירות לא קונים את הספין הזה. משרד התחבורה שלא הוסיף תשומות לעיר השלישית בגודלה בארץ – המטרופולין של הצפון לפתע יכול להעמיד בגלל קמפיין פוליטי של מפלגה על סף אחוז החסימה מאות אלפי שקלים שילכו לטמיון עבור נסיעות של אוטובוסים שייסעו ריקים במקום להשתמש בתקציב זה עבור נסיעות בימות החול כאשר אלפי נוסעים נדחקים באוטובוסים והמשרד מסרב לבקשות התוספות של עיריית חיפה. הפעלת קו 5 בשבת הינו בניגוד לסטטוס קוו ובניגוד לחוק שכן הקו אינו מחליף קו קיים שפעל בשבת”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן