צילום: דובורת איחוד הצלה

פועל בן 40 נפל מגובה ונפצע אנוש

פועל נפל מגובה במפעל ברחוב הטובים שבחוף שמן ומצבו מוגדר אנוש. המקרה אירע אחה"צ (רביעי) והוא פונה לרמב"ם עם פציעה רב מערכתית.

פועל כבן 40 נפצע אנושות בתאונת עבודה במפעל ברחוב הטובים שבחוף שמן. המקרה אירע סמוך לשעה חמש אחה”צ כאשר הפועל נפל מגובה של עשרה מטרים, לאחר שגג עליו עמד קרס והוא צנח לריצפה. ממד”א נמסר כי בשעה 17:18 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב כרמל על פועל שנפל מגובה במפעל ברחוב הטובים חיפה. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח רמב”ם פועל כבן 40 תוך כדי פעולות החייאה עם פגיעה רב מערכתית, לאחר שנפל מגובה של כ10 מטרים.

החובשים של מד”א אחמד זיידאן וישי לוי סיפרו: “כשהגענו למקום הובילו אותנו לפועל ששכב מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה. סיפרו לנו שהוא נפל מגובה של 10 מטרים. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד”א לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה כשמצבו קריטי”

אהרל’ה הורוביץ חובש איחוד הצלה שהעניק לו סיוע ראשוני מסר: “מדובר בפועל שנפל מגג (שנשבר) תוך כדי עבודות איטום על גג מפעל. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה הוא פונה לבית החולים רמב”ם כשבשלב זה מצבו מוגדר אנוש”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן