בשורה בקרית אתא: רשת הגלידות זיסלק פותחת סניף במרכז כפיר ● פרטים מלאים

בשורה גדולה לתושבי חיפה והקריות: רשת ‘זיסלק’, תפתח את סניפה הצפוני במרכז כפיר בקרית אתא, בקומת הכניסה והסניף יכלול מקומות ישיבה בתוך הגלידריה וגם במרפסת חיצונית ברחוב הראשי של המרכז המסחרי, שיהיה מקורה ויאפשר ישיבה גם בזמן החורף. בנוסף, הסניף החדש יהיה פתוח לקהל גם במוצ”ש. בהנהלת הרשת מספרים לחדשות 970 שהסניף החדש ימכור בסניף גם פיצות, פסטות, קרפים, ופל בלגי, צ’ורוס קינוחים כיו”ב.. הסניף יהיה בכשרות המהודרת של בד”ץ מהדרין הרב רובין. עוד מספרים בהנהלת הרשת, שהמטרה היא לספק ללקוחות חוויה ובילוי של אוכל איכותי טעים וטרי המיוצר במקום.

 

בהנהלת מרכז הקניות כפיר גאים למנות את הרשתות שהצטרפו למתחם בשנה האחרונה ובינהם: מוטי טופ, גרביים עד הבית, שוקה סטוק, קידישיק, שמיז, מילא, בננה, חן פאשן, פינק ליידי, נעלי פסיפלורה, רשת סלולאר D-Mobile (המוכרת ניידים וקווים כשרים), שוקהשקל – שנקל, נועם-אולם אירועים להשכרה, ו’טעימלי’ שהינו גריל בשרים שמביא איתו בשורה חדשה בכשרות מהדרין בד”ץ רובין / הרב דיסקין.

 

מהנהלת כפיר נמסר כי הצטרפותה של רשת זיסלק  לתמהיל החנויות במרכז, הינה חלק מהאסטרטגיה שמטרתה לשדרג ולקדם את מרכז הקניות כמוביל בקרית אתא ובדגש כאמור על הצרכים, האופי והרצונות של תושבי קריית אתא, רכסים, כפר חסידים חיפה ויישובי הצפון.

 

הכתבה בשיתוף מרכז כפיר

 

 

מרחבי האתר
דילוג לתוכן