לין. צילום: 970

המרכז הרפואי ‘לין’ מרחיב שעות פעילות המיון לשעות הלילה המאוחרות

מהיום תושבי חיפה והסביבה יכולים לישון בשקט: המיון הקהילתי הפועל במרכז לרפואה יועצת 'לין'  מקבוצת כללית מרחיב את שעות הפעילות עד לשעות הלילה המאוחרות • מוקד הלילה הושק באירוע מרשים בנוכחות ראשי עיריית חיפה לצד נציגות מכובדת של הנהלת כללית במחוז חיפה וגליל מערבי

צילומים: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

במעמד ראשת העיר חיפה, ד”ר עינת קליש השיקה כללית את מוקד הלילה במיון הקהילתי הפועל במרכז לרפואה יועצת ‘לין’. באירוע השתתפו גם מ”מ ראש העיר חיפה מר מיכאל אלפר לצד נציגי הנהלת כללית ביניהם מר רונן נודלמן מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית, הרב משה אדלר, מנהל המגזר החרדי במחוז והרב חזקי פרקש.

המרכז הרפואי ‘לין’ בחיפה הינו המרכז לרפואה יועצת של כללית הגדול בארץ, בראשותו של ד”ר אלון ארז. המרכז משמש בית חולים קטן ואף נערכים בו מגוון רחב של ניתוחים והליכים כירורגיים, חלקם אף בהרדמה מלאה. בלין ניתנים שירותי רפואה מתקדמים על ידי עשרות אנשי צוות מומחים בשלל תחומים, בהם גם אונקולוגיה, סוכרת, מיון נשים, המטולוגיה, נפרולוגיה, צילומי רנטגן, בית מרקחת גדול וחדשני ועוד.

מתוך מטרה להקל על המטופלים וכחלק ממעטפת הבריאות של כללית לתושבי חיפה, פועלים בלין שירותי מיון קהילתי כבר למעלה מארבע שנים. כעת מרחיב חדר המיון את שעות הפעילות עד לשעות הלילה המאוחרות. חדר המיון ממוקם בקומת הקרקע של המרכז, שעברה שדרוג מקיף במתחם ייעודי עם כניסה נפרדת. חדר המיון שוכן בצמוד למחלקת התאונות במערך משולב של טיפול בבעיות פנימיות דחופות וטיפולי טראומה. צוות המיון מאויש על ידי רופאים מומחים מבי”ח כרמל ורמב”ם, בעלי ניסיון רב בחדר מיון, ובמקרים בהם יש צורך להעביר את המטופל לחדר מיון בבית חולים, הוא יתקבל שם במסלול מהיר.

המיון מכיל 12 עמדות טיפול, עם מיטה וכורסא בכל עמדה המאפשר בעת הצורך לשהות לצד המטופל שזקוק להישאר במיון להשגחה ומעקב. למיון הקהילתי יתרונות רבים: מהמטופל נמנעת ההמתנה ממושכת המוכרת בחדרי המיון העמוסים בבתי החולים, החולה נחשף פחות לזיהומים והוא שוהה באווירה רגועה וידידותית יותר מזו שבהמולת חדר מיון.

ד”ר ארז אלון מנהל המרכז הרפואי לין בחיפה, מספר על הרחבת שעות הפעילות של המיון: “המרכז הרפואי לין נמצא בתנופת התפתחות מתמדת אשר כוללת הרחבת שירותים במרכז, הוספת אנשי צוות מומחים וכעת גם הרחבת שעות הפעילות עד לשעות הלילה המאוחרות. אנו נמשיך לבשר לציבור על שדרוגים והתפתחויות במרכז הרפואי לין שמשרת ציבור לקוחות רחב מאוד בחיפה והאזור”.

גם הרב מיכאל אלפר, מ”מ ראש העיר חיפה בירך על ההתפתחות ואמר כי: “הרחבת שעות הפעילות של המרכז הרפואי היא נכס אדיר לציבור החיפאי ותרומה משמעותית להורדת העומסים הקיימים בחדרי המיון בבתי החולים באזור חיפה והצפון”

הרב משה אדלר, מנהל המגזר החרדי במחוז חיפה וגליל מערבי בכללית מוסיף: “מתוך דאגה לרווחת הציבור, אנחנו פועלים להתאמת השירותים הרפואיים המקצועיים. הרחבת השירות במיון הקהילתי מהווה משלים להתפתחות המרשימה של כללית עבור תושבי השכונות החרדיות והקהילות השונות בעיר”.

“הרחבת שעות הפעילות של המיון הקהילתי במרכז לרפואה יועצת לין מצטרפת לפריסת שירותים נרחבת שיש לכללית בעיר חיפה ולמוקד רפואי נוסף שכללית מפעילה בשטחו של מרכז רפואי כרמל מקבוצת כללית”, כך לדברי מר רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית. “המטרה שלנו היא להעניק למטופלי כללית כמה שיותר שירותים בתוך הקהילה. כחלק  מהמגמה העולמית להנגשת השירותים בתוך הקהילה, אנו במחוז חיפה מובילים בתחום ועומדים להרחיב את השירותים בקהילה למקומות נוספים באזור הצפון”, סיכם רונן נודלמן.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן