הורים רבים בכנס ייחודי בנושא מתבגרים בעידן של ימינו

הורים רבים השתתפו אמש (ראשון) בכנס ייחודי בנושא מתבגרים בעידן של ימינו, שנערך על ידי איש החינוך מנחם קובר. הכנס שנערך באולמי נדבורנא בהדר, נערך בהפרדה להורים.

הורים רבים השתתפו אמש (ראשון) בכנס ייחודי בנושא מתבגרים בעידן של ימינו, שנערך על ידי איש החינוך מנחם קובר. הכנס שנערך באולמי נדבורנא בהדר, נערך בהפרדה להורים.

תחילה דיבר מאיר שוורץ, שהדריך כיצד לשמור על זוגיות ההורים כשיש ברקע נער מתמודד המציב אתגרים בבית. עודד שבזי, מנהל ת”ת ‘מורשת התורה’ נשא דברים קצרים בחשיבות האמירה של כל מילה טובה מהמחנכים מול הילדים ושימת לב לצרכים ולמעשים הטובים של המתבגרים ועל הסבלנות הנצרכת בחינוך באופן כללי.
\
מנחם קובר מנהל התכנית הלאומית בחברה החרדית בעיריית חיפה נתן הסבר על מהות תכנית 360 ועל ההצלחה המרשימה בה התקבלה התוכנית בכל הציבורים והמגזרים בעיר, כשהוא מספר כי עד כה נפתחו מענים במספר רב של בתי ספר, ובחורף הנוכחי מרחיבים פעילות בבתי ספר נוספים כמו, ‘סערט ויזניץ בנים’, תיכון ‘עטרת תמר’, ‘סערט ויזניץ בנות’ וכן ת”ת ‘מורשת התורה’.
הוא ציין כי בעיריית חיפה פועלים בכל האגפים, הן באגף חינוך והן באגף רווחה, קידום נוער, יחידות קבסים, עוסי”ם, אגף בלתי פורמלי, מתנסים ועוד ועוד ללא ליאות מסביב לשעון הן להרחבה והן להעמקה של המענים, כשהתוכנית כולה מקבלת את סיועו הרב של ממלא מקום וסגן ראש העיר מיכי אלפר.
קובר הביא את בקשתה של מנהלת יישובית של התכנית הלאומית דנה בגים, המזמינה את כולם לתת משוב, להאיר ולהיות שותפים בדרך ואנו מבטיחים להיות קשובים לכל הקולות.
לאחר מכן נשא דברים דן טיומקין, בהרצאה מרתקת על מתן כלים מעשיים ופרקטיים בהתמודדות עם בני הנוער. לכנס הגיעו נציגים רבים מעיריית חיפה, הצוות המורחב של התוכנית הלאומית, מנהלת יחידת קידום נוער, וכן הרכזים החרדים של מעני התוכנית הלאומית, שניאור הוניגסברג, שחר חכימי,יוסף שטרן, שלמה ביטון, הגב’ סלומון, והגב’ זולדן.
צילומים: שמואל שנקר
מרחבי האתר
חדשות חיפה

פרויקט מטרונית חיפה מערב וטירת כרמל יוצא לדרך

חברת “חוצה ישראל” מודיעה על תחילת העבודות בפרויקט מטרונית חיפה מערב וטירת כרמל במקטע “סמי עופר”. קו המטרונית החדש יספק גישה מהירה, נוחה ויעילה למרכזי המסחר והתעסוקה, למוסדות הלימוד ולמרכזי הפנאי והבילוי באזור.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן