בחלקים מהשכונה החרדית בחיפה הזבל עדיין ברחוב

תושבים בשכונה החרדית בהדר זועמים: בושה איך שנראית השכונה שלנו, גם ארבעה ימים אחרי סיום השביתה. התמונות מדברות בעד עצמן.

במהלך היומיים האחרונים, הגיעו תלונות אל מערכת 970, על המחזה המגעיל ברחובות, של ערמות זבל שטרם נאספו, בה בשעה שכבר במוצאי שבת שבו לעבודתם עובדי התברואה.

כך למשל תושב רחוב חרמון כתב לאתר 970 ותיעד זאת בתמונות: “אני ש. תושב רחוב חרמון וסבלתי כמו כולם מהשביתה של עובדי העירייה שלא פינו את הפחים כמה ימים. “עכשיו כבר יום שלישי בבוקר, 3 ימים מאז שהעירייה חזרה לעבוד ועדיין לא הואילו בטובם לפנות את הפח הנ”ל. עכשיו מילא אם מדובר על הר זבל שעומד ליד הפחים ואינו מפריע לעבור מילא, אבל מדובר על פח שמהווה מפגע בטיחותי ותברואתי ואת העירייה זה לא מעניין. צריך לבוא מנוף ולפנות את זה, עובדי הפח הזבל לא מפנים כאלו דברים. האם העירייה ככה מפקירה אותנו? אתמול כבר התקשרתי למוקד והמוקדנית הבינה את חומרת העניין ופתחה פניה מיוחדת, חשבתי שבטח עד הערב הכל יפונה, כי הרי מדובר בפח חריג ולא בפח רגיל שעומד בצד עם הר סביבו, אך היום בבוקר קמתי וזה מה שראיתי”.

תושב ברחוב פבזנר כתב: “תראו את הגועל היום – יום רביעי, 13:00 בצהרים. אין מילים לתאר את הביזיון והזלזול שאני חש כתושב חרדי. ברור לי שבדניה אני לא אראה מחזה כזה”.

עוד תושב בשכונת הדר כתב את הדברים הבאים: “הייתי חייב לשלוח לכם את התמונה הזו שצילמתי לפנות בוקר  (ד’) סמוך לבית המדרש צאנז ברחוב מיכאל, שעה שבאתי להתפלל בנץ. בושה וחרפה שפתח של בית כנסת, כך צריך להיראות. מילא הייתה שביתה, אבל אנחנו כבר ארבעה ימים אחרי שחזרו לעבודה!”

תושב רחוב גאולה, שלח אתמול (שלישי) את התמונה הבאה וכתב: “רחוב גאולה, רחוב מרכזי בחיפה, תראו איך זה נראה שלושה ימים אחרי סיום השביתה. זה רק כי אנחנו חרדים אז מותר לזלזל בנו”.

כבר אמש פנינו לקבלת תגובה מדוברות עיריית חיפה, הבוקר הזכרו שוב את רצוננו בתגובה, אך עד למועד פרסום הידיעה טרם התקבלה תגובה. לכשתתקבל היא תפורסם כאן. 

מרחבי האתר
דילוג לתוכן