צילום: דוברות המשטרה

האלימות בכביש גם בחיפה: כתב אישום מהיר נגד התוקף

האלימות בכבישים גם בחיפה. רוכב קטנוע תקף נוסע, שבר את מראת רכבו, ריסס גז פלפל ולאחר מכן חבט ברכב. בתום חקירה מאומצת הוא נעצר והיום הוגש נגדו כתב אישום.

בריונות בכביש גם בחיפה: מוראד חג’ אחמד, נהג קטנוע מחיפה, תקף נהג רכב בכביש בימים האחרונים והכל בשל עקיפה: היום הגישה חטיבת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום נגד החשוד. המקרה המדבר אירע לפני חמישה ימים, ולמקום הוזעקו שוטרים שהגיעו לאחר מעשה, כאשר רוכב הקטנוע כבר נמלט.

השוטרים החלו בחקירת המקרה, אז התברר כי נהג הרכב נסע עם אשתו ובתו וביצע עקיפה ותוך כדי כך צפר לו החשוד, רוכב קטנוע. כאשר עצרו השניים, ירד החשוד מהקטנוע ובעט עם רגלו במראה של הרכב ושבר אותה.

כאשר ירד הנהג מהרכב על מנת לבחון את הנזק, איים החשוד על חייו באומרו “אתה תראה מי אני, אני אהרוג אותך” וריסס גז פלפל על פניו מספר פעמים, ועל ידי כך גרם לו לחבלה בעיניו.

כשחזר הנהג לרכבו, חבט החשוד שוב, הפעם עם קסדתו על הרכב מספר פעמים וגרם לו לנזק במספר מקומות, ורק אז ברח מהמקום.  שוטרי תחנת חיפה פתחו בחקירה, מאומצת ואיתרו את החשוד תוך זמן קצר. הוא הובא לחקירה ונכלא.

מעצרו הוארך בבית משפט השלום בחיפה והיום הגישה חטיבת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום נגד החשוד תושב חיפה בן 22.

על פי כתב האישום, הנאשם, מוראד חג’ אחמד, נסע באופנוע שלו כעובד של שליח בחברת ולט ברחוב הגפן, כאשר באותה עת נסע ברכבו המתלונן עם אשת ובתו בת החצי שנה. הנוסע ביצע עקיפה, ושמע את הנאשם צופר. לאחר נסיעה קצר ובסמוך לכיכר שבהמשך הרחוב, ירד הנאשם מהאופנוע, בעט ברגלו במראה הימנית ושבר אותה. לאחר מכן המתלונן ירד מהרכב לבדוק את הנזק, אז קילל אותו הנאשם, איים עליו ואמר לו: אהרוג אותך, תוך שהוא מרסס גז פלפל בפניו.

המתלונן שהתקרב לאופנוע על מנת לצלם את מספר, הביא את הנאשם לשוב ולהתקרב אליו, ולרסס את עיניו שוב תך שהוא מקפל את לוחית הזיהי של האופנוע. המתלונן חזר לרכב וסגר את הדלתת, אז החל הנאשם להכות באמצעות הקסדה בכל חלקי הרכב.

עוברי אורח שעבר במקום הרחיקו את הנאשם, ואז ברח מהמקם. כתוצאה ממעשיו נגרמו חבלות בשתי עיניו של המתלונן והוא פונה לקבלת טיפול רפואי. בכתב האישום הוא מואשם באימים, חבלה במזיד ברכב, ובתקיפה הגרמת חבלה של ממש.

מרחבי האתר
חדשות חיפה

פרויקט מטרונית חיפה מערב וטירת כרמל יוצא לדרך

חברת “חוצה ישראל” מודיעה על תחילת העבודות בפרויקט מטרונית חיפה מערב וטירת כרמל במקטע “סמי עופר”. קו המטרונית החדש יספק גישה מהירה, נוחה ויעילה למרכזי המסחר והתעסוקה, למוסדות הלימוד ולמרכזי הפנאי והבילוי באזור.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן