הפורץ המועד שב לשכונה החרדית ונעצר בתוך בית

פורץ המוכר היטב מתחום עבירות הרכוש פרץ לבית ברחוב הרצוג ונעצר. בית המשפט האריך את מעצרו בשלושה ימים כשהוא קובע שיש מסוכנות לציבור ולרכושו.

פורץ מועד. המשטרה עצרה פורץ המוכר למשטרה ממקרי עבר בעבירות רכוש, זאת לאחר שפרץ לאור יום לדירה ברחוב הרצוג, כשיומיים קודם לכן הוא פרץ לדירה אחרת בעיר.

מעצרו התבצע לאחר שזמן קצר קודם לכן, הבחין בו ר’ יצחק אבוביץ, שעה שהוא מסתובב ברחובות השכונה, כשבידיו פנקס קבלות של בית כנסת חב”ד, שבאמצעותו מנסה לאסוף כספים.

אבוביץ, שהזהיר את הציבור באמצעות קבוצת וואטסאפ, הצליח להביא לכך שאנשים הגבירו ערנותם, ותוך כדי שהוא ניסה פרץ לדירה הוא נתפס עד להגעת משטרה.

המקרה שקרה אתמול (ראשון) הביא את המשטרה לעצור אותו ולחקור על מקרים נוספים שבהם לכאורה היה מעורב.

הבוקר (שני) הוא הובא להארכת מעצר בפני שופט. במהלך הדיון הגיש נציג המשטרה דו”ח סודי לעיון השופט, כאשר הוא מסביר כי מדובר בחשוד שמיוחסים לו שני אירועי פריצה בהפרש של יומיים, כאשר במקרה הראשון החשוד תועד במצלמת אבטחה.

עוד עלה מדבריו של נציג המשטרה, כי במהלך החקירה הוא ניסה לסגור עם החוקר עסקה על כך שיודה ואז כביכול ישוחרר. כאשר הובהר לו שאין כאלה דברים, הוא הפסיק לשתף פעולה ואמר שיאמר את דבריו רק בבית המשפט.

עוד סיפר נציג המשטרה כי בבניין שבו נעצר אותו פורץ, סיפרו תושבים נוספים שהוא ניסה לפתוח להם את הדלת. עוד סיפר כי יש מצלמות של הדלת שבהן ניתן לראות אותו נכנס ויוצא לאחר זמן קצר עם תיק. לטענת הפורץ הוא טען כי מישהו תפס ממנו קבלות.

בתום הדיון קבע השופט כי מחומר החקירה עולה מערבותו של החשוד, וקיים חשד סביר שהוא עבר את העבירות, כאשר עוצמת החשד הסביר מבוססת כבר בשלב הראשוני של החקירה, כאשר בנוסף קיימות גם שתי עילות להארכת המעצר, הראשונה של שיבוש חקירה עם שחרורו והשני מסוכנותו לביטחון הציבור ורכושו. השופט נעתר חלקית לבקשת המשטרה והורה על הארכת מעצרו עד ליום חמישי בבוקר.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן