פינוי הבחור בנט"ן. צילום: הצלה כרמל

בחור מסערט ויז’ניץ נדקר הלילה בחזהו ברחוב יל”ג

בחור מסערט ויז'ניץ נדקר הלילה ברחוב יל"ג ע"י דר רחוב וחברו, ופונה לבית החולים רמב"ם. הבוקר ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו של הדוקר בשבוע, אך השופט הסתפק ביומיים בלבד.

בחור בן 19 מחסידות סערט ויז’ניץ נדקר הלילה בחזהו, והוא פונה לבית החולים רמב”ם. המקרה אירע ברחוב החלוץ, שעה שהלך יחד עם חברו. מפרטים שהגיעו לאתר 970 עולה כי שני הבחורים מסערטויז’ניץ, זיהו אדם שיום קודם לכן גנב דבר מה, והם החלו במרדף אחריו ואחר חברו, כשלפתע עצר החשוד המרכזי, שלף דבר מה מכיסו ודקר בחזהו את אחד הבחורים.

אל המקום הוזעקו כוחות הצלה ומשטרה, כשבינתיים הבחור עם חברו התקדמו לכיוון רחוב יחיאל שם חברו אל כוחות הצלה מארגון ‘הצלה כרמל’ שהחלו להעניק לבחור טיפול רפואי.

במקביל החלו שוטרים לערוך סריקות אחר שני החשודים, ואלו נעצרו תוך זמן קצר. מהמשטרה נמסר כי שני חשודים נעצרו, האחד תושב חיפה בן 30 והשני בן 44 תושב תל אביב. הם נחקרובתחנת חיפה, והבוקר (רביעי) ביקשה המשטרה להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בעיר.

בדיון שנערך הבוקר בבית המשפט, אמר נציג המשטרה כי החשוד מסר גירסה במשטרה, וכך גם החשוד השני. לדבריו הוא מסר גירסה כי דקר את הנפגע באמצעות חפץ חד. עוד הוברר בדיון כי מדובר בחשוד בעל עבירות והרשעות קודמות בעבירות סמים, היעדר משירות, הפרעה לשוטר ודברים נוספים. שופט בית המשפט קבע בהחלטתו כי הוא דוחה את בקשת המשטרה להאריך בשבעה ימים את המעצר, אולם בשל חשד סביר שקושר את החשוד למעשים, וכן לצד גירסתו, מדובר בחשד סביר שדי בו להארכת מעצר עד ליום שישי בבוקר.

 

 

מרחבי האתר
דילוג לתוכן