ניר מריאש. צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

ועדת הבכירים אישרה מינויו של מריאש למנכ”ל העירייה

ניר מריאש, מי שבעבר כיהן כמפקד תחנת חיפה, צלח את וועדת הבכירים של העירייה שאישרה את מינויו למנכ"ל העירייה. כעת נדרשת המועצה לאשר את המינוי.

תנ”צ (בדימוס) ניר מריאש עבר הבוקר (חמישי) בהצלחה את ועדת הבכירים שהתכנסה ואישרה פה אחד את מינויו למנכ”ל העירייה הבא. כעת נדרשת המועצה לאשר את המינוי ולאחר מכן ייכנס לתפקידו, לאחר חודשים ארוכים שבהם אין מנכ”ל בעירייה.

בתגובה לאישור, אמרה ראש העיר עינת קליש כי היא מברכת את ניר מריאש על כניסתו הצפויה לתפקיד מנכ”ל העירייה. “ניר, בעל ניסיון ניהולי מרשים ומגוון, תושב חיפה גאה, יסייע לי בהובלת השינויים בעירייה, שכבר התחלתי ליישם בדגש על שיפור השירות לתושב מניקיון העיר ועד מענה לפניות הציבור בנושאים שונים”.

מריאש, שבעבר כיהן בתפקיד כמפקד תחנת חיפה, נחשב לאחד המפקדים הטובים שהיו למשטרת חיפה, ולאחר מכן קודם לתפקיד ראש מינהל הטכנולוגיה במשטרת ישראל.

הוא היה מוכר בקשריו הטובים עם כלל הציבור בעיר, ובכלל זה גם עם הנהגת הציבור החרדי והדתי בעיר.

מריאש הגיב בהתייחסות ראשונה להחלטה: “אני מודה לראש העיר על האמון ולועדה שבחרה בי פה אחד לתפקיד החשוב הזה. אני נכנס לתפקיד עם אהבה גדולה לעיר חיפה ומתכוון לגייס את כל ניסיוני, והידע שרכשתי, על מנת למלא את תפקידי על הצד הטוב ביותר ולתרום לקידום העיר חיפה ולשיפור השירות שנותנת העירייה לתושבים”.

מרחבי האתר
מחוץ לחיפה

ברקע המצב: סיור היערכות במירון לקראת ל”ג בעומר

בצל המצב הביטחוני המתוח, נערך היום (שלישי), סיור היערכות בהר מירון לקראת אירועי ל”ג בעומר הצפויים בלג בעומר. הסיור התקיים בראשות מפכ”ל המשטרה, ממ”ז צפון, פרוייקטור ההילולא ובכירים נוספים.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן