בחורי ישיבה חוסמים אוטובוס. תמונת אילוסטרציה. למצולמים אין כל קשר לכתבה. צילום: לדעת

נעצר בחור ישיבה בן 16 שעצר אוטובוס בגופו בנו”ש

המשטרה עצרה בחור ישיבה בן 16 שלא איפשר לאוטובוס להמשיך בנסיעתו כשהוא נעמד בקידמת האוטובוס. בהמשך גם תקף באלימות ושבר שימשה. מעצרו הוארך.

בחור ישיבה כבן 16 עצר אוטובוס בגופו בחיפה ולא אפשר לו להמשיך בנסיעה, השתולל קילל וניפץ עם אבן את השמשה: המשטרה עצרה את החשוד במעשה ומעצרו הוארך.

המקרה המדובר אירע בשכונת נווה שאנן ביום שישי האחרון, שעה שהתקבל דיווח בתחנת חיפה על בחור אשר יחד עם מעורבים נוספים מפריע לתנועת אוטובוס, חסם את דרכו והשתולל.

בתוך כך, הגיעו סיירי תחנת חיפה למקום והחלו בביצוע פעולות חקירה ראשוניות, מתוכן עלה כי הבחור התפרץ לכביש חסם בגופו אוטובוס עם נוסעים, החל להשתולל, לצעוק לקלל, לדפוק בחוזקה על החלונות, וניפץ שמשה אחורית בעזרת אבן, יחד עם מעורבים נוספים. עובד ממסעדה סמוכה ניגש לסייע לנהג האוטובוס והקטין אף תקף אותו.

חוקרי תחנת חיפה פתחו במגוון פעולות חקירה לאיתור החשוד, ואתמול נעצר החשוד תושב חיפה בן 16 והובא לחקירה, בסיומה ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בחיפה, אשר האריך את מעצרו עד ליום רביעי הקרוב.

מרחבי האתר
חדשות חיפה

ראש העיר: איש לא דיבר איתנו – היינו צריכים להמציא עצמנו

בהתייחסותו ללילה האחרון, אמר ראש העיר יונה יהב כי איש לא דיבר, וכי העירייה הייתה צריכה להמציא עצמה מחדש. “עבדנו כל הלילה זה מה שנכפה עלינו”. עוד אמר: “אין לנו זמן ויכולת להמשיך מלחמה בהיקפים כאלו”.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן