בית משפט. תמונת אילוסטרציה. צילום: לדעת

מעקב: בית המשפט האריך מעצר הקבצן שחשוד בדקירת חרדי

בית המשפט האריך מעצרו של הקבצן מארלוזרוב שחשוד בדקירת חרדי מסערט ויז'ניץ. השופט הורה למשטרה לסיים את החקירה עד מחר (שלישי).

בית משפט השלום בחיפה האריך אתמול (ראשון) בפעם השלישית את מעצרו של הצעיר המקבץ נדבות ברחוב ארלוזרוב, שחשוד בדקירתו של בחור מחסידות סערט ויז’ניץ בשבוע שעבר.

כזכור, בשבוע שעבר נדקר בחור חסיד סערט ויז’ניץ ברחוב החלוץ, לאחר שהוא וחברו הבחינו בקבצן וטענו בפניו כי יום קודם לכן נראה כשהוא גונב מהם דבר מה.

הקבצן שהינו דר רחוב והיה יחד עם חברו, הוציאו חפץ חד ודקרו את אחד הבחורים כשהם נמלטים מהמקום. זמן קצר לאחר מכן עצרה המשטרה את השניים והם נחקרו ונעצרו.

ביום למחרת הוארך מעצרם ביומיים, בהמשך האריך בית המשפט שוב את מעצרם, ואתמול (ראשון) נער דיון בבקשת המשטרה להמשך מעצרם.

במהלך הדיון טען נציג המשטרה כי פעולות החקירה שהיו צריכות להתבצע בוצעו, אולם הם התבקשו על ידי התובעת מהפרקליטות לעשות מספר השלמות חקירה ועל כן נדרש המשך מעצרו.

פרקליטו של החשוד העצור שאל האם יש דו”ח רפואי של הבחור שנדקר, ונציג המשטרה הקריא את הדו”ח. בהמשך אמר כי ישנם מספר פעולות חקירה שנדרשות לשם החקירה. כשנשאל על ידי סניגורו של החשוד באיזה כלי נעשה שימוש לצורך הדקירה, לא פירט נציג המשטרה, אולם בדיון הקודם עלה כי יתכן ונעשה שימוש במספרים, וייתכן בסכין.

בתום הדיון ביקש פרקליטו של החשוד לבחון האם החשד הסביר מתחזק מאז הארכת המעצר הקודמת. לדבריו מדובר באדם שהינו נעדר עבר רלוונטי בתחום וכי יש לו הרשעה בסמים אולם לא מדובר באלים. עוד אמר: “החבלה שנגרמה הינה פצע שיטחי ומאוד קטן. אני לא חושב שמדובר באירוע שמצדיק הארכת מעצר שלישית גם אם מדובר בחשד סביר”.  בתום הדיון קבע השופט להמשיך את הארכת המעצר עד ליום שלישי לצורך סיום החקירה, כאשר הוא מבהיר כי בהעדר התפתחות לא צפויה תסתיים החקירה.

מרחבי האתר
מחוץ לחיפה

ברקע המצב: סיור היערכות במירון לקראת ל”ג בעומר

בצל המצב הביטחוני המתוח, נערך היום (שלישי), סיור היערכות בהר מירון לקראת אירועי ל”ג בעומר הצפויים בלג בעומר. הסיור התקיים בראשות מפכ”ל המשטרה, ממ”ז צפון, פרוייקטור ההילולא ובכירים נוספים.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן