צילום: דובורת עיריית חיפה

חמישה כוכבי יופי הוענקו למקלטים הציבוריים בחיפה

הדגל הוענק במסגרת תחרות "המקלט והמיגון במרחב האזרחי בישראל יפה – בקטגוריות ערים מטרופוליניות"

תעודת הזכייה בחמישה כוכבי היופי לשנת 2022″ הוענקה לעיריית חיפה בטקס חגיגי שהתקיים בבית “המועצה לישראל יפה” בפארק הירקון שבתל אביב. את התעודה העניקו מפקד פיקוד העורף – האלוף רפי מילוא, יו”ר המועצה לישראל יפה – רו”ח מיקי בלומנטל ומנהל המינהל לחירום וביטחון במשרד הפנים – אלי רגב. בנוסף הוענק לעירייה פרס כספי בסך 42 אלף ש”ח לשיפוץ מקלטים בחיפה. את התעודה קיבלו בשם עיריית חיפה מנהל אגף הביטחון בעיריית חיפה יאיר זילברמן ואנשי צוותו.

תחרות המקלטים מתקיימת מדי שנה ביוזמת המועצה לישראל יפה, בשיתוף עם פיקוד העורף ומשרד הפנים. התחרות נועדה לבחון את היערכות החירום ברשויות המקומיות, לעודד את פעילותן בכל הקשור לתחזוקת המקלטים הציבוריים ולהגביר את מודעות הציבור לחשיבות הנושא.

בתחרות נבדקו מספר מקלטים ציבורים באופן אקראי. בין הקריטריונים שנבדקים במסגרת התחרות: מוכנות המקלטים לחירום, חזותם הפנימית והחיצונית, תחזוקה שוטפת, תקינות מערכות ההפעלה ושירותי העזר. בסיומה של התחרות נמצא, כי המקלטים הציבוריים בחיפה עומדים בתקני פיקוד העורף ברמת המוכנות הגבוהה ביותר וראויים כאמור ל”דגל היופי”.

ראש העיר עינת קליש רותם: “דגל היופי מעיד על המקצועיות בה מבצעים אנשי אגף הביטחון בראשותו של יאיר זילברמן את עבודתם. בשמי ובשם תושבי העיר כולם אני מבקשת להודות לכל אחת ואחד מאנשי האגף על עבודתם המסורה לאורך כל השנה אותה הם מבצעים תוך הבנה כי להערכות נכונה בשגרה משמעות מצילת חיים בחירום.

מנהל אגף הביטחון יאיר זילברמן, הודה לצוות תחזוקת המקלטים על עבודתם הסזיפית שנועדה להבטיח כי כל המקלטים הציבוריים בעיר ערוכים ומוכנים לפתיחה מידית בכל עת באם חלילה נדרש לכך.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן