כביש הטכני. צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

לאחר שנים של ציפייה: הסתיימו עבודות השיקום בכביש הטכני

בתום עבודות מקיפות שנמשכו מספר שבועות, הסתיים בימים האחרונים שיקום כביש יגאל ידין, המכונה "כביש הטכני", בחלק העובר מצפון לדרום.

בתום עבודות מקיפות שנמשכו מספר שבועות, הסתיים בימים האחרונים שיקום כביש יגאל ידין, המכונה “כביש הטכני”, בחלק העובר מצפון לדרום.

העבודות לשיקום הכביש, המהווה ציר תנועה מרכזי בין חיפה לקריות, בוצעו על ידי “חברת נמלי ישראל” על פי הנחיית עיריית חיפה וכללו טיפול יסודי ומקיף לעומקו של הכביש. במהלך החודשים הקרובים צפויות העבודות להימשך ולכלול גם את חלקו השני של הכביש, העובר מדרום לצפון.

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם: “מדובר בבשורה של ממש עבור כלל תושבי חיפה ובמיוחד עבור תושבי קריית חיים ושמואל, שלאחר ציפייה ארוכת שנים ושנים של הזנחה, יוכלו כעת ליהנות מתשתיות כבישים איכותיות ובטוחות. עיריית חיפה תמשיך במגמה זו, כפי שהתחייבה, למען שלומם ובטיחותם של כלל תושבי העיר”.

ראש מינהל התפעול בעיריית חיפה, אוהד דורפמן: “הטיפול בציר ראשי זה מהווה חלק מטיפול מקיף בתשתיות העיר, אותו מבצעת עיריית חיפה. שיפור התשתיות יביא לשיפור משמעותי בשירות הניתן לתושבים ולכלל משתמשי הדרך ברחבי העיר”.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן