התקיימה פגישת התנעה בין נציגי העיריה ונציגי ועד הקהילה

בפעילותו של יו"ר אגודת ישראל וחבר מועצת העיר הרב אריה בליטנטל, התקיימה היום פגישת התנעה בין נציגי העיריה ונציגי ועד הקהילה.

היום (שני) התקיימה פגישת התנעה בין נציגי העיריה ונציגי ועד הקהילה לקראת עבודות תשתית ושדרוג הרחוב המרכזי ברמת ויז’ניץ, וזאת לאחר שנים רבות בהם עלה הצורך הדחוף בהסדרת קווי ניקוז ברחוב מקור ברוך ומתוך כך עלה הצורך וההזדמנות להגיע בס”ד לפרויקט מקיף של שדרוג פני השכונה.

הפגישה התקיימה בהשתתפות יו”ר אגודת ישראל וחבר המועצה הרב אריה בליטנטל ונציגי הקהילה, ובמהלכה עמדו על צרכי הקהילה ההולכת ומתפתחת בלעה”ר, כאשר דגש רב יושם על נראות פני השכונה.

בין העבודות המתוכננות תשתית ניקוז לאורך כל הרחוב, ריבוד מחדש של הכביש והמדרכות, החלפת ספסלים וגדרות רחוב, ועוד נושאים שונים שלא זכו לטיפול במהלך השנים וכעת במסגרת העבודות הנרחבות יושם עליהם דגש.

העבודות יחלו בימים הקרובים וימשכו על פני מספר חדשים, בהם יתבקשו התושבים לקבל בהבנה את אי הנוחות הזמנית, תוך השתדלות מירבית מצד גורמי העיריה לעשות את כל הנדרש כדי שלא להפריע לסדר היום של התושבים.

בועד הקהילה מבקשים להודות לשלוחא דרבנן הרב אריה בליטנטל יו”ר אגודת ישראל וחבר מועצת העיר שפעל רבות כדי שהפרוייקט יצא לפועל.

מרחבי האתר
מחוץ לחיפה

נתניהו בנושא צווי מעצר: שערורייה בקנה מידה היסטורי

ראש הממשלה נתניהו יוצא נגד האפשרות שבית הדין בהאג יוציא צווי מעצר נגדו ונגד ראשי המדינה, ואומר כי מדובר בשערורייה בקנה מידה היסטורי. “זאת תהיה הפעם הראשונה שמאשימים בפשעי מלחמה מדינה דמוקרטית, שנלחמת על חייה לפי כל כללי הדין הבינלאומי”.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן