צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

הושלמה התקנת מצלמות אבטחה חדשות ברחוב השומר

במסגרת מדיניות עיריית חיפה, בהובלת ראש העיר, לחיזוק תחושת הביטחון האישי של תושבי העיר, בדגש על שכונת הדר, הושלמה בימים האחרונים התקנת מערך מצלמות אבטחה חדשות ברחוב השומר ובשאר הרחובות הסובבים את מתחם שוק תלפיות.

במסגרת מדיניות עיריית חיפה, בהובלת ראש העיר, לחיזוק תחושת הביטחון האישי של תושבי העיר, בדגש על שכונת הדר, הושלמה בימים האחרונים התקנת מערך מצלמות אבטחה חדשות ברחוב השומר ובשאר הרחובות הסובבים את מתחם שוק תלפיות, בהם: ברזילי, מרחביה, סוקולוב, נפתלי אימבר ויחיאל

המצלמות החדשות, המחוברות למוקד המבצעי של עיריית חיפה, מצוידות במנגנון אנליטי, המתריע על פעילויות חריגות. במקרים בהם מזוהה פעילות חריגה בזמן אמת, יכול המוקדן להזעיק על פי הצורך את גורמי האכיפה העירוניים או המשטרה. הצילומים שייקלטו במצלמות יישמרו ויועברו לידי המשטרה לצרכי חקירה.

מצלמות אלו מצטרפות למערך המצלמות הקיים, הכולל מאות מצלמות אבטחה הפרוסות ברחבי העיר ויחד יוצרות רצף תיעודי.

הצבת המצלמות מהווה המשך למפגש עם תושבי שכונת הדר, שנערך לפני מספר חודשים, ביוזמת ראש עיריית חיפה, בו הביעו עשרות התושבים שהשתתפו בו את צרכיהם ורצונותיהם.

במסגרת זו, לצד הצבת המצלמות, ביצעה העירייה מספר פעולות נוספות ברחבי השכונה, אשר נועדו לחזק את תחושת הביטחון האישי של התושבים וכללה גם החלפת פנסי הרחוב הקיימים בתאורת לד חזקה, המשפרת את יכולת הצילום ומעלה את תחושת הביטחון במרחב.

יאיר זילברמן, מנהל אגף הביטחון ושירותי החירום בעיריית חיפה: ״אגף הביטחון של עיריית חיפה ממשיך בהצבת מצלמות במקומות פעילות ובילוי ברחבי העיר, תוך היוועצות עם המשטרה ובהתאם למדיניות אותה קבעה הנהלת העירייה. המצלמות החדשות שהוצבו בסביבת מתחם שוק תלפיות משלימות רצף תיעודי וללא ספק יביאו לשיפור משמעותי בתחושת הביטחון האישי בקרב התושבים”.

מרחבי האתר
מחוץ לחיפה

ברקע המצב: סיור היערכות במירון לקראת ל”ג בעומר

בצל המצב הביטחוני המתוח, נערך היום (שלישי), סיור היערכות בהר מירון לקראת אירועי ל”ג בעומר הצפויים בלג בעומר. הסיור התקיים בראשות מפכ”ל המשטרה, ממ”ז צפון, פרוייקטור ההילולא ובכירים נוספים.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן