צילום: יח"צ

מרפאה חדשה של כללית בשכונת הדר בחיפה

מרפאת 'אבן סינא' שעברה למשכנה החדש והמרווח במגדל ארמון בשכונת הדר בחיפה מציעה לתושבים אינספור שירותים מתקדמים תחת קורת גג אחת: רפואה ראשונית לילד ולמשפחה, רפואת יועצת במגוון תחומים, מרכז התפתחות הילד, בית מרקחת וכללית סמייל.

באירוע השקה חגיגי נחנכה מרפאת ‘אבן סינא’, שעברה למתחם חדש ומרווח במגדל ארמון בשכונת הדר בחיפה. הטקס המרשים שנערך במעמד מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי מר רונן נודלמן יחד עם חברי הנהלת המחוז, צוות מנהלת חיפה והצוות הרפואי היה האות לפתיחת המרפאה החדשה לקהל הרחב.

ניהול המרפאה הופקד בידיו של ד”ר סלאבק חוסם, מומחה ברפואה משפחה ורפואה פנימית ולצידו המנהלת האדמיניסטרטיבית הגב’ חגית ממן. “אנו מברכים על המעבר של המרפאה ושמחים להמשיך לתת למטופלים שלנו את השירות הטוב ביותר כעת גם במרפאה חדישה ומרווחת”, כך לדברי ד”ר חוסם מנהל המרפאה. “אנו בכללית רואים לנגד עינינו את רווחתם של המטופלים שלנו ומזמינים אתכם לבוא ולהתרשם מהמרפאה החדשה”, שיתפה גם המנהלת האדמיניסטרטיבית הגב’ חגית ממן.

מעבר המרפאה למרכז הרפואי ארמון ירכז תחת קורת גג אחת מגוון רחב של שירותים: מרכז בריאות הילד בו ניתן לקבל שירותי רפואה יועצת לילדים על ידי טובי המומחים בתחומי ריאות, ראומטולוגיה, אף אוזן גרון, כירורגיה, אנדוקרינולוגיה, סוכרת ילדים, תזונה ודיאטה ועוד. מרפאה לטיפול בילד ובנוער, רפואה יועצת עם מומחי כללית בתחומים כמו אא”ג, עיניים ועור, מרכז בריאות האישה, מכון להתפתחות הילד, בית מרקחת וכללית סמייל.

בדברי הברכה שנשא מר נולדמן מנהל המחוז, הוא שיתף את הנוכחים בהתפתחות המטאורית של כללית ובשדרוג המרפאות והשירותים לטובת כלל תושבי חיפה. ואכן, בנוסף להעתקת מרפאת אבן סינא, נפתח בשבוע האחרון מרכז לבריאות הנפש של כללית בחיפה שהצטרפה למרכז אשפוז יום עבור המטופלים. גם מרפאות רוממה, שפרינצק, קיבוץ גלויות וכרמל צרפתי שופצו ושודרגו ממסד ועד טפחות והפכו למתחמי רפואה עדכניים וחדשניים. בנוסף, בשכונת רמות רמז נפתחה מרפאה גריאטרית בקומה ב’ ומרפאת פרונט (גאולה) שודרגה למתחם מרווח וחדשני הכולל מרפאה להתפתחות הילד.

גם מרפאת ‘הקהילות’ הממוקמת בלב השכונה החרדית בחיפה ממשיכה להשתדרג כל העת עם שירותים חדשים לטובת הקהילות השונות בעיר. רק בשבוע האחרון נוספו למרפאה נוירולוג למבוגרים, שירותי תזונה ודיאטה וקבוצות הליכה.

“כארגון הבריאות הגדול ביותר בצפון, כללית לקחה על עצמה לספק לתושבים קשת רחבה של שירותים מתקדמים במרחק הליכה מהבית”, אמר מר רונן נודלמן מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית. “כפי שפעלנו עד היום הן בפתיחת מרפאות חדשות והן בפיתוח הקיים, אנו נמשיך להוות עוגן של בריאות לתושבי חיפה והסביבה”.

לדברי משה אדלר מנהל המגזר החרדי במחוז חיפה וגליל מערבי: “כמחצית מתושבי חיפה והסביבה הם לקוחות כללית, זאת הודות לפריסת השירותים המצטיינת והמגוון הגדול של כלים ומענים לצרכים הבריאותיים והרפואיים של התושבים בעיר. הרחבת השירות בשכונת הדר בנוסף למרפאות בתוך האזור החרדי הינה מעטפת שירותית נוספת שמהווה שירות משלים ומותאם לקהילה”.

הרב אברהם קונסקי מנהל המחלקה החרדית בכללית: “כללית בחיפה היא סמל ודוגמא לבריאות מתקדמת בקהילה תוך שימת דגש על זמינות, מקצועיות והבנה לצרכי הלקוח. הנהלת המחוז פועלת כל העת להרחיב את השירותים לטובת תושבי חיפה תוך התאמה למגזרים והקהילות השונות”

מרחבי האתר
מחוץ לחיפה

ברקע המצב: סיור היערכות במירון לקראת ל”ג בעומר

בצל המצב הביטחוני המתוח, נערך היום (שלישי), סיור היערכות בהר מירון לקראת אירועי ל”ג בעומר הצפויים בלג בעומר. הסיור התקיים בראשות מפכ”ל המשטרה, ממ”ז צפון, פרוייקטור ההילולא ובכירים נוספים.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן