מטרונית. צילום:979

תוגבר האכיפה במטרופולין חיפה על תשלום במטרונית

בימים הקרובים תוגבר האכיפה במטרופולין חיפה על התשלום במטרונית. חברת סופרבוס תתגבר את פעילות הפקחים והאכיפה באזורים אלו.

במטרה למנוע את התופעה בה נוסעים עושים שימוש בקווי המטרונית במטרופולין חיפה וקווי האוטובוסים באשכול העמקים ללא תשלום, בתקופה הקרובה תתגבר חברת סופרבוס את פעילות הפקחים והאכיפה באזורים אלו.

בשנים האחרונות, במשרד התחבורה משקיעים מאמצים רבים במטרה להנגיש את התחבורה הציבורית לכלל ציבור הנוסעים. במסגרת כך, המשרד פעל על מנת לאפשר תיקוף בעזרת סריקת מכשיר הנייד בזכות שימוש באפליקציות ייעודיות דרכן ניתן לרכוש כרטיס נסיעה ואף לתקף את כרטיס הרב קו. לעומת קווי האשכול, בהן חלה חובה לתקף את כרטיס הנסיעה במכשיר הסמוך לתא הנהג במהירות, במטרוניות נוספה האפשרות לתקף את כרטיס הנסיעה בכל דלת עלייה לכלי התחבורה ולא רק ליד הנהג כפי שהיה נהוג בעבר. אפשרויות התשלום החדשות תורמות רבות לנוסעי התחבורה הציבורית, אך מנגד, נוצרה תופעה של ניצול לרעה והתחמקות מתשלום בשלל דרכים.

שירותי התחבורה הציבורית באיזור משתדרגים באופן מתמיד לטובת ציבור הנוסעים. ביקנעם, עפולה, מגדל העמק, בית שאן וטבריה נהנים הנוסעים ממש בימים אלו מחלופה של רכבים חדשים ונוחים ומשדרוג מסלולי וקווי הנסיעה. נוסעי המטרונית במטרופולין חיפה נהנים מתגבור נסיעות כפי שבוצע עם קו 1 הפופולרי ומשדרוג וקוי תחבורה חדשים בדמות הוספת קווי 4 ו-5 שצורפו למערך התחבורה הציבורית בחודשים האחרונים.

אי תיקוף כרטיס נסיעה מהווה פגיעה כלכלית בחברה ופוגם בתהליך להמשיך לשדרג ולשפר באופן מתמיד את התחבורה הציבורית במטרופולין לטובת כלל התושבים. כך למעשה, מאי התיקוף נפגעים בראש ובראשונה תושבי האיזור שנעזרים בשירותי התחבורה הציבורית על בסיס יום יומי.

צוותי פקחים של החברה יגבירו את פעילותם במטרוניות באיזור חיפה, הקריות והעמקים על מנת להבטיח תשלום. במסגרת מבצע האכיפה המוגבר, צוותי הפיקוח ינקטו בהליך הפקת דוחות בעקבות אי תשלום של נוסעים ובמקביל יופעלו מערכי בקרה גלויים וסמויים כאחד, לרבות שיתוף פעולה עם משטרת ישראל ותגבור הפקחים לבחינת התופעה והיקפה במשך כל שעות הפעילות.

מסופרבוס נמסר: “אנו שמחים לראות את האמון הניתן לנו מציבור נוסעי התחבורה הציבורית באשכול העמקים, ונוסעי המטרונית במטרופולין חיפה. סופרבוס תמשיך לתגבר, לחדש ולשפר את תשתיות וביצועי התחבורה הציבורית ובו בזמן לפקח שהתנהלות הנוסעים תקינה. ישנן כלל אפשרויות לתיקוף נסיעות על פי פרופיל הנוסע, אנו קוראים לציבור הנוסעים לבחון את האופציות השונות ולרכוש את חוזה הנסיעות המתאים להם”.

מרחבי האתר
מחוץ לחיפה

נתניהו בנושא צווי מעצר: שערורייה בקנה מידה היסטורי

ראש הממשלה נתניהו יוצא נגד האפשרות שבית הדין בהאג יוציא צווי מעצר נגדו ונגד ראשי המדינה, ואומר כי מדובר בשערורייה בקנה מידה היסטורי. “זאת תהיה הפעם הראשונה שמאשימים בפשעי מלחמה מדינה דמוקרטית, שנלחמת על חייה לפי כל כללי הדין הבינלאומי”.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן