תמונת אילוסטרציה. צילום: דוברות ארגון הצלה

פועל נפל על סכין ונפצע באורח קשה

אירוע אלימות או תאונת עבודה? במשטרה בודקים מה גרם לפציעתו הקשה של צעיר בן 18 הלילה, כאשר פונה לבית החולים במצב קשה עם חבלה חודרת בחזה.

כונני ארגון הצלה ואיחוד הצלה הוזעקו לאירוע ברחוב חלוצי התעשייה בעקבות דיווח על צעיר שנפצע. הכוננים העניקו טיפול לצעיר בן 18 שהיה במצב פציעה של חבלה חודרת בחזה, כשלא ברור האם מדובר באירוע של אלימות או של תאונת עבודה.

על פי הטענה שעלתה במקום הפועל נפל על הסכין וכתוצאה מכך נדקר בחזהו, אולם טענה שנבדקת היא כי המקרה קרה בעקבות אלימות ולאחר שנדחף ונפל על הסכין.

חובש הצלה רון כהן מדווח: “כשהגעתי למקום עם אמבולנס מד”א שברשותי, הכווינו אותי לגבר כבן 18 הסובל מחבלה חודרת בחזה לאחר שהיה מעורב באירוע אלימות. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד”א הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני, הכולל עצירת דימומים וחבישות, והוא פונה במצב קשה להמשך טיפול לחדר הטראומה בבית החולים רמב”ם בעיר”.

חיים שפילברג וחיים אבני חובשי איחוד הצלה מסרו: “לדברי העובדים במקום הוא נחתך בפלג גופו העליון מסכין חד תוך כדי עבודתו במטבח של אולם אירועים. בסיוע חובשים נוספים הענקנו לו סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים רמב”ם כשבשלב זה מצבו מוגדר בינוני עד קשה”.

מרחבי האתר
חדשות חיפה

חולה חצבת שהה במרכז הרפואי לין

משרד הבריאות מודיע על חולה בחצבת באזור חיפה שחזר מחו”ל ושהה במקומות הבאים: מוקד לילה לרפואה דחופה במרכז רפואי ׳לין׳, שירותי בריאות כללית בחיפה, ביום שישי 26.04.2024 בין השעות 19:00 עד 23:00.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן