החשוד בשוד כפי שתועד.

נעצר חשוד בשוד האברך בכספומט לפני שלושה שבועות

חשוד בשוד האברך לפני שלושה שבועות נעצר אתמול, לאחר שאברך שהבחין בו תיעד את תמונתו שהופצה במערכת המשטרתית, ואתמול בניסיון שוד נוסף הוא נעצר.

פרסום ראשון: המשטרה עצרה אתמול (רביעי) בצהרים חשוד בשוד האברך לפני שלושה שבועות בבוקר יום שישי, שעה שהוציא כסף מכספומט בנק הפועלים ברחוב הרצל.

כזכור, האברך שהגיע בשעה רבע לשמונה בבוקר להוציא כסף מהכספומט, הופתע לאחר שאדם בעל מבטא רוסי התנפל עליו מאחור וניסה לחטוף ממנו את הכסף שהוציא מהכספומט, תוך שהוא מפעיל אלימות כלפיו.

ד’ האברך שנפל קרבן לניסיון השוד סיפר לאתר 970 כי הוציא 2,000 שקלים מהכספומט ולפתע אדם בעל מבטא רוסי  ניסה לחטוף את השטרות מידיו. “אני התחלתי לצעוק ואז הוא התנפל עליי ממש באלימות ושוב ניסה לחטוף את השטרות. אחד מאנ”ש שעבר באותה עת עם רכבו, אסף אותי, ואותו שודד ברח מהמקום”.

האברך שהגיש תלונה למשטרה סיפר על אשר אירע ובמשטרה החלו בחקירה באמצעים שונים. השבוע, חלה התפתחות משמעותית בחקירה, לאחר שהאברך שאסף ברכבו את אותו אברך שנפל קרבן, זיהה את השודד ותיעד אותו במצלמתו.

האברך שלח את התיעוד לאתר 970, ומיד נעשה חיבור עם בכירי משטרת חיפה שביקשו את עדותו של האברך. עם קבלת העדות והתמונה, היא הופצה במערכת המשטרתית לכל שוטרי הסיור של חיפה.

אתמול (רביעי) התקבל דיווח על ניסיון שוד של טלפון סלולרי מאישה, וכאשר שוטרי סיור הגיעו לאירוע הם זיהו את החשוד כמי שמופיע בתמונה שצילם האברך.

בחקירתו במשטרה אישר כי הוא ששדד את הטלפון הסלולרי מהאישה לאחר שביקש ממנה לבצע שיחה וניסה להימלט, אולם בחקירתו הכחיש כי הוא קשור לניסיון השוד של האברך.

במהלך הדיון בבית המשפט שבקשה המשטרה להאריך את מעצרו, הוא הודה במיוחס לו בכל הקשור לשוד הטלפון הסלולרי. “לקחתי את הטלפון הנייד והתחלתי לברוח מתי שהיא החלה לצעוק כי פחדתי”.

בהחלטתו קבע השופט כי מתקיים חשד סביר הקושר את החשוד למעשים המיוחסים לו, ולדברי השופט חומר הראיות קושר את החשוד גם לאירוע ניסיון השוד של האברך שהתרחש לפני שלושה שבועות, וזאת למרות הכחשתו של החשוד.

“המעשים מקימים עילת מעצר של מסוכנות אשר מתחזקת בשים לב לעברו של החשוד, וכן בשים לב לרקע השימוש בסם, וכמובן שגם ישנה עילה שעניינה חשש לשיבוש חקירה” בנסיבות אלו קבע השופט לא ניתן להורות על שחרורו של החשוד בשלב זה, ומעצרו הוארך עד ליום ראשון.

לאתר 970 נודע כי במשטרה המשיכו גם היום לבצע פעולות חקירה הנוגעות לניסיון השוד של האברך, כאשר בין היתר הגיע האברך שראה את ניסיון השוד, לזהות האם מדובר בחשוד, ואישר כי אכן זהו האיש שביצע את ניסיון השוד.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן