ונדליזם בקריית אליעזר: רכבו של שליח חב”ד הושחת

שמשת רכבו של שליח חב"ד בקריית אליעזר הרב יוסי ליפש, נופצה במהלך השבת באמצעות אבן גדולה. טרם הוברר מי עומד מאחורי המעשה.

מי ניפץ את שמשת הרכבת של שליח חב”ד בקריית אליעזר? אירוע ונדליזם התרחש בליל שבת בשכונת קריית אליעזר והביא לסערת רוחות של התושבים, לאחר שנודע כי רכבו של שליח חב”ד הרב יוסי ליפש ניזוק ושמשת הרכב נופצה.

המקרה אירע בלילה שבין שישי לשבת, כאשר בצאת השבת גילה זאת הרב ליפש, ומיהר להזעיק משטרה. ברשתות החברתיות שבהן יש קבוצות של תושבי השכונה, הגיבו בחומרה על האירוע.

“זה אירוע חמור של פגיעה ברכב של אדם יקר שעוזר המון לתושב השכונה”. כתב יוסי, המתגורר בשכונה. “מזעזע. איך מישהו אפילו מנסה להעיז לחשוב על דבר כזה. בן אדם ישר וטוב לב”, כתב אדם נוסף.

בשיחה עם הרב ליפש הוא מספר לאתר 970: “כמו בכל שבת גם השבת הרכב שלי חנה בחניית ביתי. אני שליח חב”ד בשכונה מזה 28 שנים ומעולם לא חוויתי כזה דבר”. הוא הוסיף וסיפר: “רק לפני ארבעה חודשים הרסו וגנבו ציוד של הסוכה המרכזית שלנו וכעת במוצאי שבת גיליתי ששימשת הרכב שלי נופצה”.

לדבריו: “נכון לרגע זה אין לנו קצה חוט בענין, רק עוגמת נפש גדולה ובכל מקרה מודים לה’ שזה רק נזק לרכוש”.

תושבים בשכונה אומרים לאתר 970 כי באחרונה תושבי השכונה מרגישים לא פעם שמפקירים את השכונה ולא איפכת על מה שקרה אצלו כאן בכל תחום הביטחון האישי.

 

מרחבי האתר
חדשות חיפה

פרויקט מטרונית חיפה מערב וטירת כרמל יוצא לדרך

חברת “חוצה ישראל” מודיעה על תחילת העבודות בפרויקט מטרונית חיפה מערב וטירת כרמל במקטע “סמי עופר”. קו המטרונית החדש יספק גישה מהירה, נוחה ויעילה למרכזי המסחר והתעסוקה, למוסדות הלימוד ולמרכזי הפנאי והבילוי באזור.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן