צילום: 970

בעקבות הירי מכתב חריף בחומרתו שלא להשכיר דירות

מכתב רבנים חריף בחומרתו יצא הערב (ראשון) והוא מתפרסם כאן לראשונה, שבו מבהירים רבני הקהילות בחיפה, כי חל איסו רמולחט על השכרת דירות לאינשי דלא מעלי.

מכתב חריף וחריג בחומרתו יצא הערב (ראשון) שחתום על ידי כלל אדמו”רים ורבני הקהילות בחיפה, בעקבות השכרת דירות לאינשי דלא מעלי, כאשר באחרונה הוברר כי במספר דירות שהושכרו נעשו מעשים חמורים בניגוד לחוק ובכלל זה סחר בסמים, דבר שהביא לכדי יריות בשבוע שעבר פעמיים בלב השכונה החרדית לבניין חרדי.

בעקבות כך נכנסה המשטרה לתמונה, ורבה של המחוז הצפוני במשטרה הרב אנשיל פרידמן, נכנס לעובי הקורה ופנה אל כלל הרבנים בימים האחרונים, כשהוחלט לצאת במכתב ובקריאה חד משמעית נגד משכירי הדירות, וזאת כצעד ראשון נגד אנשים מתוכנו המשכירים דירות לאינשי דלא מעלי.

במכתב שמתפרסם כאן באתר 970 לראשונה וחתום על ידי האדמו”ר מנדבורנה, הרב זולדן, הרב כניצר, הרב במברגר, הרב אברג’ל, הרב שטרן, הרב גרינבוים, הרב רוזנברג, הרב אנגלנדר, הרב דויטש הרב בלך הרב ינקלביץ והרב שובקס שליט”א, הובהר בצור המפורשת את האיסור שבהשכרה או בתיווך דירות לאינשי דלא מעלי.

וכך נכתב: “הננו בזאת להתריע על תופעה מסוכנת של אנשים המשכירים דירות בשכונתנו לאינשי דלא מעלי, דבר הגורם לפגיעה חמורה בצביון השכונה ופעמים רבות הם גם מהוים סכנה ממשית לתושבי השכונה סכנה רוחנית וסכנה גשמית כאשר נוכחנו לראות בתקופה האחרונה מספר מקרים חמורים ונוראים שאי אפשר לפרטם”.

“על כן הננו מודיעים בזאת כי איסור חמור להשכיר ולתווך דירה בזכונתנו לאינשי דלא מעלי, או להשכיר לאדם שמשכיר לאינשי דלא מעלי. והננו לחזק בזאת את ידי ידידנו הרב אנשיל פרדימן על פעליו בענין חשוב זה. וכן כל מי שהיכולת בידו עליו לפעול מול משכירי ומתווכי דירות אלו שירחמו על נפשנו ונפש צאצינו, ושכרו מרובה מן השמים ולמזהיר ולנזהר שלומן תן כמי נהר”.

מרחבי האתר
חדשות חיפה

פרויקט מטרונית חיפה מערב וטירת כרמל יוצא לדרך

חברת “חוצה ישראל” מודיעה על תחילת העבודות בפרויקט מטרונית חיפה מערב וטירת כרמל במקטע “סמי עופר”. קו המטרונית החדש יספק גישה מהירה, נוחה ויעילה למרכזי המסחר והתעסוקה, למוסדות הלימוד ולמרכזי הפנאי והבילוי באזור.

לידיעה המלאה »
דילוג לתוכן